ZOETERWOUDE - De politie heeft zondag na een melding een dood geitje gevonden halverwege het Molenpad in Zoeterwoude. Het diertje bleek opengesneden en in brand te zijn gestoken, liet de politie maandag weten.
Een vrouw belde 's ochtends vroeg de politie omdat zij een jonge geit bij een picknicktafel zag hangen. Her dier hing ondersteboven met twee poten tussen de houten tafelplanken geklemd. De politie heeft geen idee waar het geitje vandaan komt en is op zoek naar getuigen.
In mei werden in Zoetermeer twee doodgestoken lammetjes gevonden. Een lammetje lag dood op een picknicktafel, een ander in de buurt van een fietspad. De politie kon niet zeggen of er een verband is tussen de zaken.
Barmat
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-09 16:42
ZIEK!!! Hoe KUN je zoiets doen!!! Echt, walgelijk, heb er geen woorden voor
Waaah ik kan hier zo niet tegen! Die mensen die zoiets doen sporen toch echt niet! Die mogen van mij ook hangen
Sissi87
Geplaatst: 13-07-09 16:45
Wanneer komt er nou eindelijk een wetsverandering... Net zo oordelen als in amerika zou ik zeggen,..
Uppojono
Geplaatst: 13-07-09 16:45
Gatverdamme, hoe ziek kun je in je hoofd zijn. Hoop dat de daders snel gevonden worden, maar ja, de straffen die op zoiets staan, zijn zo laag, dat dat geen effect heeft. Breng ze maar naar mij..
Waar gaat het heen met Nederland . Dankzij de belachelijk lage straffen die dit soort idioten krijgen worden anderen met net zo'n zieke geest niet afgeschrokken om ook zo'n actie te ondernemen
Hoe ziek dit gedrag ook is, over dit onderwerp valt niet echt een discussie te voeren:
NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.