Krokodil gevonden op het strand!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Krokodil gevonden op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 12:31

Zo vindt je vanalles op het strand en dan ineens vind je een krokie op het strand!

http://www.depers.nl/opmerkelijk/319581 ... ingen.html

Wandelaars op het strand van Scheveningen troffen daar donderdagochtend wel iets heel bijzonders aan: een krokodil.
Het is een raadsel hoe het dode dier op het strand is terechtgekomen, bevestigde een medewerker van Stichting Dierenambulance Den Haag vrijdag een bericht in het AD. ,,Toen wij de melding kregen, dacht ik eerst nog dat het over een opblaasbare krokodil ging.''
Het dier werd door de politie opgehaald en overgedragen aan de dierenopvang. De medewerker heeft geen idee waar de kaaiman aan is overleden. ,,We gaan ook geen sectie verrichten want dat kost veel geld. We zijn een stichting en moeten al ieder dubbeltje omdraaien.''

De opvang maakt niet dagelijks mee dat ze op pad gaan voor een reptiel. ,,Dit is wel een heel apart iets.'' De medewerker tast in het duister hoe het dier op het strand verzeild is geraakt ,,Het kan van alles zijn. Wie weet had iemand hem als huisdier en overleed de krokodil toen thuis. Wellicht werd het dier toen als grapje op het strand gelegd.''

Heb de zokefunctie goed gebruikt maar kon geen ander bericht hiervan vinden op bokt! Dus bij dezen!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:35

Dat is wel een verrassing zeg, een krokodil. Ik neem aan dat de foto die bij het bericht geplaatst is ook daadwerkelijk die krokodil is. Best een grote jongen of flinke dame :D

Anoniem

Re: Krokodil gevonden op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:36

Wat gek joh! Ik had dus naar scheveningen moeten gaan in plaats van hoek van holland!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:47

Komkommertijd?
Of is het gek dat ik het niet helemaal geloof.. Krokodil op de foto ziet er niet echt dood uit en verder krokodil in Nederland?? .. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:50

Is die foto die erbij staat echt die krokodil? Die ziet er niet erg dood uit :+ schrikken als je zo'n megamonster tegenkomt.. *ookal is ie dood*

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:53

Op telegraaf.nl stond dat het dier nog geen meter lang was, dus zo'n "megamonster" was het niet ;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:57

er staat bij dat het een kaaiman is?
Dan is het wss niet de krok van de foto, dat is volgens mij een alligator. :)

Wel raar zeg :') Je zou maar een dagje naar het strand gaan, zie je opeens zo'n beest liggen :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:10

Die foto is gewoon een voorbeeld foto hoor, in het echt kan hij er heel anders hebben uitgezien, ze moeten toch met een een plaatje van een kroko erbij zetten? :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:46

Het stond inderdaad in de krant, het is ook niet de foto die erbij staat. Het was volgens mij, aan de hand van de foto's, een brilkaaiman. Hij was ook nog niet zo groot. Gewoon weer een gedumpt dier...
Echt achterlijk dat mensen dat doen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 23:18

Hier een slotje.

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek, grappig of bijzonder zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.