Eindhovens meisje verdronken in Kerkdriel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Eindhovens meisje verdronken in Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:31

NIJMEGEN - Een 14-jarig meisje uit Eindhoven is dinsdagmiddag overleden nadat ze had gezwommen in de Zandmeren in Kerkdriel, bij Den Bosch aan de Gelderse kant van de Maas. Ze werd om vier uur bewusteloos uit het water gehaald.
Volgens de politie was het meisje op vakantie met haar zeilschool. De jongeren raakten aan het stoeien, waarbij het meisje niet meer boven water kwam. Medewerkers van de zeilschool hebben haar nog gereanimeerd, maar zonder resultaat. Het meisje overleed in het ziekenhuis in Utrecht.

Justitie is een strafrechtelijk onderzoek begonnen naar de gang van zaken rond de verdrinking. Daaruit moet blijken wat er precies is gebeurd en of er mogelijk sprake is van verwijtbaar handelen.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/12033 ... driel.aspx

Pff schrik hiervan zeg. Ben afgelopen zaterdag nog bij de zeilschool geweest en heb toen nog gezeild op de zandmeren :\. Echt verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren.

Blinnii

Re: Eindhovens meisje verdronken in Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:14

He gedver Dees, dat is echt niet prettig zo'n bericht, zeker niet als je er pas nog geweest bent.. :n
    Arm meisje, ga je op vakantie met de zeilschool, breng je het er niet levend vanaf.

Marijee

Re: Eindhovens meisje verdronken in Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:50

He bah, denk je leuk naar een zeilkamp te gaan en dan krijg je dit....

vanalleswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:52

is dat bij
ja ik mag de naam niet noemen natuurlijk.
volgens mij is mijn kind daar vorig jaar op waterkamp geweest met school,
schrok er ook van.