17 meiden tot 16 jaar samen zwanger!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

17 meiden tot 16 jaar samen zwanger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 10:38

shownieuws geplaatst op: 22-06-2008
Op een middelbare school in het Amerikaanse Gloucester zijn vier keer zoveel meisjes zwanger als in eerdere jaren. Volgens de directeur komt dat door een pact dat de leerlingen sloten om samen hun kinderen op te voeden.

Zeventien meiden, allen niet ouder dan zestien, zijn in ´blijde´ verwachting, aldus het Amerikaanse Time Magazine.

De school ontdekte de overeenkomst toen een meisje bij de schoolzuster in tranen uitbarstte toen zij niet zwanger bleek. Een van de toekomstige moeders is zwanger van een 24-jarige dakloze man uit de stad waar ze wonen.

Een oud-leerlinge vertelde het magazine dat de meisjes dit doen omdat ze "iemand willen die onvoorwaardelijk van hen houdt. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat onvoorwaardelijke liefde helemaal niet zo leuk is als de baby om drie uur 's nachts ligt te huilen van de honger", aldus de 18-jarige moeder.

ZO triest! Arme kinderen! ze worden geboren met als doel de leegte van mama op te vullen. Wat krijgen ze zelf als mama geen liefde te geven heeft? en er geen papa is?
Nee.. heel egoistisch van deze meiden, en erg ondoordacht..

Arme, arme kindjes |(

Caira

Re: 17 meiden tot 16 jaar samen zwanger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:38

dit is volgens mij al een oud bericht hoor

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:40

Die kinderen zijn ondertussen al geboren... :=

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:40

Ja is van vorig jaar juni.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:41

Dit is al een jaar oud, zie datum ;)

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:42

dit is al onwijs oud volgens mij,,

maar wel ziek

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:42

Volgens mij is het daar vrij normaal om tienermoeder te zijn. Ik sprak in Amerika met een jongen van 18 die doodleuk vertelde dat al meer dan de helft van de meisjes uit zijn klas zwanger zijn of al een kind hebben:Y) Vooral in plaatsen waar niet veel te doen is, want goh je moet wat doen he... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:44

Klijntjuh schreef:
shownieuws geplaatst op: 22-06-2008
Op een middelbare school in het Amerikaanse Gloucester zijn vier keer zoveel meisjes zwanger als in eerdere jaren. Volgens de directeur komt dat door een pact dat de leerlingen sloten om samen hun kinderen op te voeden.

Zeventien meiden, allen niet ouder dan zestien, zijn in ´blijde´ verwachting, aldus het Amerikaanse Time Magazine.

De school ontdekte de overeenkomst toen een meisje bij de schoolzuster in tranen uitbarstte toen zij niet zwanger bleek. Een van de toekomstige moeders is zwanger van een 24-jarige dakloze man uit de stad waar ze wonen.

Een oud-leerlinge vertelde het magazine dat de meisjes dit doen omdat ze "iemand willen die onvoorwaardelijk van hen houdt. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat onvoorwaardelijke liefde helemaal niet zo leuk is als de baby om drie uur 's nachts ligt te huilen van de honger", aldus de 18-jarige moeder.

ZO triest! Arme kinderen! ze worden geboren met als doel de leegte van mama op te vullen. Wat krijgen ze zelf als mama geen liefde te geven heeft? en er geen papa is?
Nee.. heel egoistisch van deze meiden, en erg ondoordacht..

Arme, arme kindjes |(

Bericht is inderdaad al een jaar oud.

Die kinderen zijn allemaal al geboren en de jonge moeders hebben, denk ik, ook al lang door de theorie leuk bedacht was, maar dat de werkelijkheid van zo jong in je eentje een kindje opvoeden toch behoorlijk tegen valt!

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:45

maar evengoed wel stom :P
ik had het nog nooit gelezen, wat een verstand.
er moet er toch zijn die zecht ik doe het niet en doen jullie ook ff niet zo stom :(
en dan nog ulgh sex met een dakloze lijkt me ook niet zo fris :o

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:50

Héél erg oud bericht, maar het idee op zich vind ik gewoon ziek?

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:07

Oud nieuws, hier een slotje.