Citaat:Het hoofdgebouw van de universiteit in Wageningen is vanochtend ontruimd vanwege een bommelding. De Explosieven Opruimingsdienst (EOD) is begonnen met een onderzoek in het gebouw.
De dreiging is geuit via teksten op een muur van het bestuurscentrum. Deze zijn beklad met onder meer een waarschuwing voor een bom. Ook is er een ruit ingegooid. Medewerkers van de universiteit hebben een pakketje gevonden.
Vanwege dierproeven die de universiteit uitvoert, zijn al eerder auto's vernield en gebouwen beklad. Het Animal Liberation Front zei hier destijds voor verantwoordelijk te zijn.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/112585/- ... ingen.html
Van dit soort acties word ik zó kotsmisselijk he. Ten eerste zorgt dat Liberation Front dat alle dierenrechten organisaties over een kam worden geschoren en dan uiten ze ook nog eens bedreigingen naar een van de weinige Universitaire instanties in Nederland waar JUIST onderzoek word gedaan naar hoe het welzijn te verbeteren.
Nu vraag ik mij af: Wanneer word er nu eens actie ondernomen tegen dat soort radicale groepen, die niet alleen een gevaar zijn voor de samenleving, maar ook voor zichzelf

Wat is dat voor trend, steeds meer bommeldingen en activiteiten onder het mom van 'bevrijd de dieren'?