Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danicque_ schreef:Wow, heftig dit.. hoe raar het dan ook klinkt, ik begrijp die man..
Chiqa schreef:Danicque_ schreef:Wow, heftig dit.. hoe raar het dan ook klinkt, ik begrijp die man..
![]()
Mag hopen dat deze opmerkign niet serieus is?
Geen woorden voor, ene familiedrama na de andere lijkt maar te volgen, 9 van de 10 keer een kerel met
psychische problemen, wees een kerel en zoek eens hulp.
Of laat iig je familie met rust!
Chiqa schreef:Danicque_ schreef:Wow, heftig dit.. hoe raar het dan ook klinkt, ik begrijp die man..
![]()
Geen woorden voor, ene familiedrama na de andere lijkt maar te volgen, 9 van de 10 keer een kerel met
Danicque_ schreef:deze opmerking is serieus jah![]()
heb je zelf ooit zo erg in de sh*t gezeten dat je niet meer weet wat je moet doen? nee, anders had je hier nu ook niet meer geweest. Mensen in angst gaan gekke dingen doen..
Anoeska schreef:Natuurlijk is het verschrikkelijk wat zo'n man heeft gedaan. Maar in zo'n situatie (en ook bij andere zogenaamde familiedrama's) vraag ik me toch altijd af wat voor leven iemand al moet hebben gehad, wanneer hij besluit om z'n hele familie te doden. Je leven moet dan al wel zo verschrikkelijk zijn, voor je zoiets beslist. Is er dan niemand in de omgeving van zo'n familie die (in dit geval) zo'n man eens bij de schouder pakt, en zegt 'kom kerel, we gaan eens hulp zoeken voor jou, want je komt er duidelijk alleen niet uit'.
Danicque_ schreef:Chiqa schreef:
![]()
deze opmerking is serieus jah![]()
heb je zelf ooit zo erg in de sh*t gezeten dat je niet meer weet wat je moet doen? nee, anders had je hier nu ook niet meer geweest. Mensen in angst gaan gekke dingen doen..
evanescence schreef:Ja deze man zat zekker wel diep in de put! Maar dan is er toch wel iemand om hem heen, die dat door heeft. Als iemand zich niet goed voelt, of er is wat aan de hand, valt het op. Deze man heeft zich natuurlijk ook al wat anders gedragen en vertelt wat er aan de hand was (Op het nieuws van een collega) Dan trek je toch aan de bel?![]()
Waarscheinlijk als hij hulp had gehad, was dit niet gebeurt.
evanescence schreef:Ja deze man zat zekker wel diep in de put! Maar dan is er toch wel iemand om hem heen, die dat door heeft. Als iemand zich niet goed voelt, of er is wat aan de hand, valt het op. Deze man heeft zich natuurlijk ook al wat anders gedragen en vertelt wat er aan de hand was (Op het nieuws van een collega) Dan trek je toch aan de bel?![]()
Waarscheinlijk als hij hulp had gehad, was dit niet gebeurt.
xDramaQueen schreef:wat een zwak excuus, nogmaals (ik zeg het zo vaak) als je ergens problemen mee hebt en je wilt niet verder hang je zelf maar op aan een trappengat maar laat andere erbuiten!! wie is HIJ om te bepalen of zijn kinderen dood willen of niet? het is geen excuus, hij is een moordenaar.