Afslankpil Alli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Afslankpil Alli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 19:34

Hoorde net op tv dat er een afslankpil is goedgekeurd en vrij verkrijgbaar is bij de drogist :D
Wat denken jullie hiervan?

Een stukje van internet (bron: http://www.dieetnieuws.nl/dieet-product ... l#more-436)

ALLI Afslankmedicijn vrij verkrijgbaar
30 January 2009 · Geen reacties
Een beslissing van de Europese Commissie zorgt ervoor dat er binnenkort een doorbraak is voor mensen met overgewicht. Het afslank medicijn Alli mag op de markt gebracht worden. Het is de eerste keer dat de EU een product voor gewichtsverlies goedkeuring verleend dat zonder recept te verkrijgen zal zijn. Nu de Europese vergunning een feit is, is Alli binnen een aantal maanden zonder recept verkrijgbaar voor volwassenen met een BMI van 28 of hoger.

Volgens de topman van GSK (de fabrikant van Alli) is Alli een product waarmee in Amerka een miljoenen gebruikers met succes is afgevallen

Onderzoek toont aan dat Alli, in combinatie met een dieet met verminderde calorie inname en lagere vet inname, mensen kan helpen om 50% meer gewicht te verliezen dan met een dieet alleen. Dit betekent dat bij elke twee kilo gewichtsverlies door een dieet, Alli helpt nog een extra kilo af te vallen. Het zorgt ervoor dat een gedeelte van het vet in het eten niet opgenomen wordt door het lichaam, waardoor het niet kan worden omgezet in extra kilo’s

Vooraanstaand Europees obesitas expert, Professor Stephan Jacob van het Cardio-Metabool Instituut, Duitsland, voegt toe: “Door het beschikbaar stellen van een goedgekeurd vrij verkrijgbaar geneesmiddel, hebben consumenten de mogelijkheid om een bewezen therapie te gebruiken, die hen helpt in de strijd tegen overgewicht. Voor velen kan gewichtsverlies leiden tot verbetering van hun gezondheid en zelfvertrouwen.”

Dreamer_S

Re: Afslankpil Alli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:57

Tja ik weet niet, er zijn zooo veel van zulke producten en uiteindelijk werkt niks echt..
En is dit dan iets wat je gewoon bij de DA of de Etos ofzo kan halen?

Sandrohit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:28

Ik wil het wel gaan proberen,is het al te krijgen?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:29

Oh ik ben heel benieuwd! Is het eigenlijk al te verkrijgen?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:04

Het is allicht de moeite waard om te proberen. Ik snoep al een heel stuk minder, beweeg al veel meer als eerst, maar als dit net een beetje extra werkt, is het misschien wel iets voor me.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 23:20

Ja volgens mij is het nu vanaf mei ook in Nederland te verkrijgen, ik kan er op internet echter niet veel over vinden waar het te verkrijgen is. Misschien bij de apotheek, of wellicht zelfs bij de drogist?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:22

volgens mij is er maar 1 ding wat helpt....minder en gezonder eten...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 23:23

Uiteraard.

Maar dat neemt niet weg dat het vergemakkelijkt mag worden toch :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:29

het zou inderdaad mooi zijn als je gewoon lekker en veel kon eten en dat het niet meteen opgeslagen word ergens midden voor....
mijn humeur zou er iedere geval beter van worden....in plaats van rauwkost en 2 liter water gewoon een enorm bord spagetti...en dan z'on superpil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 01:37

geerke schreef:
volgens mij is er maar 1 ding wat helpt....minder en gezonder eten...

En bewegen. :D
Mijn struikelblok. :')

Maargoed, als die pil werkt, dan is dat mooi toch. :j Vraag me af hoeveel zoiets kost.

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 02:17

Hier zijn ze al een hele tijd verkrijgbaar, ze vliegen de winkel uit! Schijnt wel te werken....heb t zelf nog niet geprobeerd (en ben t ook niet van plan :) )
Er zit ook een soort van dieet boek bij met een eetplan enzo, wel makkelijk.
Ze kosten hier rond de 60 dollar voor een starter's set

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 07:13

grappig dat er bij al dat soort dieetpillen dan toch ook weer een dieetboek zit he?
kijk als je de pillen dan weglaat en je houd je aan dat dieet dan val je natuurlijk ook af he? ;)

elk pondje gaat door het mondje was het spreekwoord toch?
denk dat iedereen drommels goed weet wat normale hoeveelheden eten zijn.
maar als je teveel eet...tja......

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 07:43

Uiteindelijk is er niets wat beter werkt dan gewoon gezond eten (normale porties) en lekker bewegen (sporten).
Ik geloof niet in die afslankpillen.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:49

opisop_shop schreef:

Het zorgt ervoor dat een gedeelte van het vet in het eten niet opgenomen wordt door het lichaam, waardoor het niet kan worden omgezet in extra kilo’s

Nou dan hoop ik dat mensen het niet zien als een middeltje waarbij ze lekker slecht kunnen eten en toch niet kunnen aankomen. Ik zou gewoon lekker sporten en gezond eten en geen pillenrommel. Zit toch iets chemisch in wat die vetopname tegenhoudt, ik zou me er niet lekker bij voelen, maar dat is ieders keus.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:52

Ik volg dit even...
Hopelijk gaan een paar bokkers dit product proberen :P
Ben erg benieuwd :Y)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:53

Waar kun je dit dan kopen?

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:54

ellepel schreef:
grappig dat er bij al dat soort dieetpillen dan toch ook weer een dieetboek zit he?
kijk als je de pillen dan weglaat en je houd je aan dat dieet dan val je natuurlijk ook af he? ;)

elk pondje gaat door het mondje was het spreekwoord toch?
denk dat iedereen drommels goed weet wat normale hoeveelheden eten zijn.
maar als je teveel eet...tja......

Ik denk dat het boek er ook bij zit om mensen gezonder te laten eten...
Daarbij zal gezonder eten ook helpen om gewicht te verliezen.
Bij de meeste mensen (niet alle) zal het toch zo zijn dat ze te veel of verkeerd eten en te weinig bewegen. (met of zonder goede reden)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:55

heb het gisteren ook gelezen in de telegraaf maar vraag me altijd af als zoiets echt helpt :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:57

Ik denk dat ik het aan ga schaffen, alleen hoe en waar?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:00

Waarom zijn er zo veel mensen geinteresseerd die gewoon op een normaal gewicht zitten? :oo

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:03

Ik ben gewoon benieuwd ;)

Waar dit te koop is, blijft nochtans voor mij erg vaag!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:05

Sodeletuut schreef:
Waarom zijn er zo veel mensen geinteresseerd die gewoon op een normaal gewicht zitten? :oo

Voor mij, omdat ik kei hard moet lijnen voor ik de 2 a 3 kilo eraf heb en mooi slank ben. Staat net iets mooier, maar wil daar niet extreem veel moeite voor doen, omdat dit eigenlijk ook wel goed is ;)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:05

Worden ze door de vetremmende bestanddelen ook niet dik. Ik snap het ook niet hoor, ik ben perfect op gewicht maar ik denk dat ik zelfs bij overgewicht niet zo snel naar dat soort middelen zou grijpen. Maar ja er zijn natuurlijk altijd mensen die alles al geprobeerd hebben en bij wie niks helpt, dan is het logisch dat je zoiets als misschien je laatste hulpmiddel ziet

Inge_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:07

Ik zou het niet doen... :n Toch zeker niet als je maar een beetje gewicht wilt verliezen.
Alli is gewoon de halve dosering van de vroegere xenical (in belgië heette die toch zo) en die was op voorschrift. Het werkzaam bestanddeel erin is dus nog altijd orlistat.
Hier kan je het dus bij de apotheek krijgen, maar in nederland kan je ook medicatie in de gewone winkel kopen zeker?

Het ding is dat je eigenlijk SOWIESO al moet gaan diëten als je die pil wil nemen. Het zorgt ervoor dat je vetten minder of niet worden opgenomen, maar die moeten er dan natuurlijk ook terug uitkomen...
En dit heeft de volgende ERG vervelende nadelen (bij 1 tot 10% of zelfs meer van de mensen die ze nemen!): Olie-achtige lekkage uit het rectum, sterke defecatiedrang, flatulentie met verlies van ontlasting, vettige, olie-achtige of vloeibare ontlasting, buikpijn, fecale incontinentie (Even overgeschreven uit mijn boek hoor, ik gebruik zo'n woorden niet in het dagelijkse leven ;)). Met andere woorden: een vetdiarree die je praktisch niet kan ophouden. :(:)
Ook kan je een tekort krijgen aan vetoplosbare vitaminen, namelijk A,D,E,K, want die worden dus ook gewoon niet opgenomen uit je voeding.

Nu zullen die bijwerkingen wel verminderen bij deze halve dosering, maar dan nog... Ik zou er niet aan beginnen.
Ja je valt sneller af, maar of je die bijwerkingen er nu bij wil nemen...

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:08

Slik dan toch liever obesimed vind ik prettiger klinken.