Jack de Prikker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Jack de Prikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:21

Citaat:
do 19 mrt 2009, 07:29 Bron: Telegraaf

AMSTERDAM - Lelystad is sinds enkele weken in de ban van 'Jack de Prikker'. Dinsdag was het de vierde keer in een paar maanden tijd dat iemand zomaar werd neergestoken.
De politie heeft een compositietekening gemaakt van de getinte man. Hij droeg dinsdag een paarsachtige halflange jas toen hij zonder aanleiding instak op een man die op dat moment in zijn tuintje aan het werk was. Het slachtoffer ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Een plaatsgenoot werd december vorig jaar zomaar neergestoken toen hij zijn hond uitliet door een man die voldoet aan hetzelfde signalement. Enkele dagen eerder overkwam een vrouw precies hetzelfde in een park. Ook een andere steekpartij, waarbij enkele weken terug een 30-jarige man om het leven kwam, roept nu vraagtekens op.

De politie onderzoekt de zaken.

Lekker dan, zo'n leipo in je stad.

Man van 30 jaar werd neergstoken, heeft buurtbewoners om hulp gevraagd, maar is op straat overleden. Verschrikkelijk.. :n

dit werpt ook de nodige vragen op:
Laat je je kinderen buiten spelen? Kunnen de scholen de kids buiten laten spelen?

Het enge is ook, dat klopjachten tot nu niets opgeleverd hebben.
Ik werk met kinderen en het liefst houden we ze er helemaal buiten, omdat wij dit te belastend en onveilig vinden voor kinderen. maargoed, de vragen zullen zeker komen van hun kant.

Saskiaatje

Re: Jack de Prikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:05

Getsie, ik zou zelfs zoveel mogelijk binnen blijven door dit en dan woon ik in Rotterdam. :\

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:06

Was er niet ook een oude man in zijn eigen tuin aangevallen? Als je daar al niet meer veilig bent :n het moet niet gekker worden..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:07

Dit loopt al een tijdje. Het was net ook weer bij Opsporing Verzocht.
Er is ook een website over: www.jackdeprikker.nl

Hopelijk krijgen ze hem snel te pakken.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 22:51

ja, ook het gevoel dat je in je eigen tuin niet veilig bent.

die oudere man zat gehurkt te werken in zijn achtertuin, en werd neergestoken in zijn nek.
dit was in mijn oude buurt, waar ik gelukkig nét weg ben i.v.m verhuizing.

maargoed: is het gevaar nog aanvaardbaar dat je je eigen kids buiten laat spelen, of moet je ze binnen houden, omdat we een mafkees rondloopt?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:59

Pff verschrikkelijk! Je kan tegenwoordig gewoon niets meer doen of je hebt de kans neergestoke oid te worden.. Waar gaat dit heen???

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:52

Ik heb het gehoord idd, wat lopen er toch een verknipte geesten rond op deze aarde... ik kan er echt niet bij hoe iemand zoiets kan doen. Vreselijk dat je tegenwoordig al niet eens meer in je eigen tuin kan zitten zonder voor je leven te moeten vrezen, ik hoop dat ze hem snel te pakken krijgen...

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:08

In Emmeloord is ook zoiets gebeurt laatst. Man stapte met zijn vrouw uit de auto en werd neergestoken. Ik vraag me af of het dezelfde malloot is....Of er lopen 2 van die gekken rond in de polder.... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:12

milo schreef:
Man van 30 jaar werd neergstoken, heeft buurtbewoners om hulp gevraagd, maar is op straat overleden. Verschrikkelijk.. :n

.

Vriend van ons ook en zijn broertje en nog een vriendje. Riepen wel om hulp maar de huisgenoot van de dader kwam naar buiten en haalde het ene broertje van die dader af (die probeerde die andere jongen te bevrijden want de dader zat op hem)
Die dader was boos geworden, want ze liepen te dicht achter hem volgens hem.. heeft trouwens eerst zn hond op hun afgestuurd en laten bijten!!

leuk he.. :n

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:17

is die enge vent al gepakt ?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 22:38

VivaLaVida schreef:
milo schreef:

.

Vriend van ons ook en zijn broertje en nog een vriendje. Riepen wel om hulp maar de huisgenoot van de dader kwam naar buiten en haalde het ene broertje van die dader af (die probeerde die andere jongen te bevrijden want de dader zat op hem)
Die dader was boos geworden, want ze liepen te dicht achter hem volgens hem.. heeft trouwens eerst zn hond op hun afgestuurd en laten bijten!!

wow, dat is absurt!!!! zijn ze neergestoken ook??...

jack de prikker is nog niet gepakt.
hoorde vandaag dat mensen hem hebben zien lopen, in de wijk naast ons. politie ter plaatse, huiszoekingen etc., maar de vogel was al gevlogen..

ik moet zeggen dat het een heel onveilig gevoel geeft!!!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:32

Ja kan ik me heel goed voorstellen. Ik denk zelf dat ik ff tijdelijk ergens anders ging wonen vooral als hij mogelijk zo dicht bij je gezien is.
Maar ja voor mij is dat makkelijk te zeggen natuurlijk, ik weet niet of je die mogelijkheid heb of dat zou willen.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:21

Gatsiedarrie! Dat is nog best dichtbij hier. :\ Lijkt me afschuwelijk als je niet eens meer in je eigen huis veilig bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:19

milo schreef:
vivalavida schreef:

wow, dat is absurt!!!! zijn ze neergestoken ook??...

jack de prikker is nog niet gepakt.
hoorde vandaag dat mensen hem hebben zien lopen, in de wijk naast ons. politie ter plaatse, huiszoekingen etc., maar de vogel was al gevlogen..

ik moet zeggen dat het een heel onveilig gevoel geeft!!![/quote]

Jazeker. 1 jongen in zijn hals, naast de slagader. die vriend van ons in zijn arm en hoofd..
en die hebben daarna zelf nog vastgezeten!! de jongste was 13!!!!
die dader is wel gepakt en ik geloof dat ze nu bezig zijn met veroordelen..
maar nee zoiets komt nooit in de krant, veenendaal lekt dat nooit uit!!! belachelijk.
brandweer is nog uitgerukt om de straat schoon te maken ivm bloed!

maar steken is niet eens zo bijzonder, het komt maar soms in de krant! ik kan er zo al 3 opnoemen die gestoken zijn (naast deze jongens he!) waaronder dus mijn eigen vriend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:52

Báh.. Ik hoop echt dat ze die vent snel oppakken.. :=

milo schreef:
die oudere man zat gehurkt te werken in zijn achtertuin, en werd neergestoken in zijn nek.
dit was in mijn oude buurt, waar ik gelukkig nét weg ben i.v.m verhuizing.

Dat was de buurman van mijn opa & oma hoorde ik later..

Ik vind het echt maar niks :=

milo schreef:

Ik hoorde van vrienden dat die man kruipend nog naar een voordeur is gegaan en daar aangebeld heeft, maar voordat er open gedaan was was hij al dood :(:)

Miryamk schreef:
In Emmeloord is ook zoiets gebeurt laatst. Man stapte met zijn vrouw uit de auto en werd neergestoken. Ik vraag me af of het dezelfde malloot is....Of er lopen 2 van die gekken rond in de polder.... :n

Oh bah! :=
Dat heb ik dan even volledig gemist..
brrr :\