Naast erg mooie dingen gebeuren er momenteel ook vreselijk dingen! Waarvan dit toch wel een van de meest gevreesde is.
Ik open dit topic niet om commentaar erover te ontvangen, doe er mee wat je er mee wilt doen. Dit gaat over de Red/blue code in amerika waarbij een onnoemelijk aantal mensen op de eliminatie lijsten staan. Overigens is dit niet de enige informatie die er over te vinden is..
Laatst bijgewerkt door annebe op 25-03-09 14:21, in het totaal 2 keer bewerkt
vikki
Geplaatst: 25-03-09 14:12
Misschien even melden waar de link over gaat... ? Dan kunnen mensen bewuster beslissen of ze wel of niet willen kijken? Ik klik nu sowieso voor de zekerheid maar niet...
Felinde
Geplaatst: 25-03-09 14:13
Dit is hoogst waarschijnlijk via een computer gemaakt, en dus waarschijnlijk niet echt. (Er bestaat een programma waar je text in kunt typen, en de computer 'spreekt' het dan uit) Dit kun je merken doordat hij sommige woorden direct achter elkaar / half door elkaar zegt, zonder pauzes
Maar goed.. wie weet is het wel echt..
*Edit* Ik heb niet het hele filmpje gehoord / gezien, aangezien ik gek werd van de stem
jaa idd, die stem is overduidelijk nep. En het feit dat er alleen foto's te zien zijn ook.
Verder snap ik niet veel van het filmpje, aangezien de stem echt onduidelijk is soms
xSiep
Geplaatst: 25-03-09 14:15
Zo'n filmpje kan iedereen maken, dus ik geloof er niet veel van. Nou is mijn engels niet zo goed, maar wat ik er van begreep is dat FEMA (nooit van gehoord ) mensen wil opsluiten/martelen/vermoorden ?? Beetje WO II idee krijg ik ervan.. Ik denk dat als het echt was geweest, het veel groter nieuws zou zijn en het overal in de kranten stond
ja en niet alleen op youtube, hoe betrouwbaar is youtube nou ?
ellepel
Geplaatst: 25-03-09 14:28
moet je es in het rijtje naast dit filmpje kijken,staan nog veel meer filmpjes .
tja wat moet je er ven denken? dit is dan de fema,maar er zijn nog wel meer organisaties die zich bezig houden met dit soort praktijken
Kwanyin
Geplaatst: 25-03-09 14:35
Ik krijg een hoog prison-break complot gehalte .
Dat Amerika dingen doen/hebben gedaaan die het daglicht niet verdragen is imo niks nieuws onder de zon. Ik weet nu niet als de wet is aangepast, maar zeker tot voor kort kon je gewoon op basis van je geloof (moslim) zonder enige vorm van bewijs aangeklaagd worden voor terrorisme en opgepakt, aldus mijn docent recht die een zus in Amerika heeft getrouwd met een Irakees. De vreselijke wantoestanden die gebeurt zijn in Abou-Graip (spelling niet zeker) en Guantanamo behoeven ook geen verdere uitleg. De goedkeuring van het folteren van mensen om tot bekentenissen te dwingen ivm terrorisme (terwijl dit een van de fundamentele rechten van de mens is), konden ook niet. Dat vind ik shokerender, en dat zijn dingen die zeker wel gebeurd zijn.
Dit deel geloof ik pas als er harde bewijzen, dit lijkt eerder slecht in elkaar geknutseld voor goedgelovige mensen.