Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Het is inderdaad bizar wat je de laatste tijd allemaal op het nieuws ziet... En deze dingen gebeuren niet alleen in Nederland, maar over de gehele wereld, helaas.
Af en toe vraag ik me ook af wat mensen toch bezielt.
Danielledm schreef:Hoi,
Elke ochtend voor dat ik na me werk ga kijk ik de herhaling van "hart van Nederland" en als ik niet te vroeg hoef te beginnen na het RTL 4 journaal.
Nou valt me op dat het steeds gekker word hier in nederland.
Buschauffeurs die in elkaar worden geslagen of beroofd.
Eene Jack de prikker is actief
Mensen vermist zonder aanleiding
Bedreigingen na scholen
enz enz
Je zou onderhand bang worden om over straat te gaan!
We zijn allemaal in de ban van de kredietcrisis, maar er gebeuren nog veel gekkere dinge!!
Hoe denken jullie er over?
Coby schreef:De dief hebben ze niet kunnen pakken, hij was op een fiets en was eerst van plan de vallei in te fietsen, maar heeft toch gekozen voor een wat drukkere weg. Ze hebben een hele poos met meerdere auto's gezocht.
Er is gelukkig niets gestolen, alleen de kat was weg. Die heeft de dief er nog even uitgelaten. Best vreemd, dat dier heeft misschien nog wel een aai van hem gehad..... De deur is nu volledig ontzet, slot is kapot enz. Dus daar komt de verzekering vanmiddag naar kijken.
Wij wonen in zo'n iniminie huisje. Nooit gedacht dat dat aantrekkelijk zou zijn.
takkie_muis schreef:nee niet 2012 dan vergaat de wereld
takkie_muis schreef:ik zit op speciaal onderwijs.
ze maken er weleens een potje van maar voor sommigen hebben ze respect en ze zullen nooit eenchauffeur slaan ofzo.
ze schelden alleen heel soms.
Miss_Malfoy schreef:takkie_muis schreef:nee niet 2012 dan vergaat de wereld
*Zucht eens diep.*
Nee, dan breekt er een nieuw tijdperk aan. Eentje van evenwicht tussen het mannelijke en het vrouwelijke. Daarom is alles nu een beetje rommelig, want die overgang gaat met nogal wat veranderingen/natuurrampen etc. gepaard. Maar het gaat goedkomen. Schijnt.
milo schreef:takkie_muis schreef:ik zit op speciaal onderwijs.
ze maken er weleens een potje van maar voor sommigen hebben ze respect en ze zullen nooit eenchauffeur slaan ofzo.
ze schelden alleen heel soms.
het gaat niet zozeer om kids van speciaal onderwijs. kijk, deze kinderen hebben vaker problemen met het beheersen van impulsen of woedebeheersing, reguleren van gevoelens en het uitstellen van dirften. maar dat maakt ze geen kant en klare criminelen
.
joostvangestel schreef:vroeger hadden we dat soort sensatiebeluste berichtgeving niet zoals hart van nederland. Er gebeurde zat, maar dat haalde het NOS journaal niet. en terecht. Ga ook nog eens aandacht aan zo'n Jack de prikker geven, dan weet je zeker dat hij het nog vaker doet. Mijn stelling: Commerciele (sensatie)berichtgeving moet ophouden en we moeten alleen maar neutrale journaals hebben, dan is de sensatie van het loltrappen snel over en is het land gelijk een héél stuk veiliger.
joostvangestel schreef:vroeger hadden we dat soort sensatiebeluste berichtgeving niet zoals hart van nederland. Er gebeurde zat, maar dat haalde het NOS journaal niet. en terecht. Ga ook nog eens aandacht aan zo'n Jack de prikker geven, dan weet je zeker dat hij het nog vaker doet. Mijn stelling: Commerciele (sensatie)berichtgeving moet ophouden en we moeten alleen maar neutrale journaals hebben, dan is de sensatie van het loltrappen snel over en is het land gelijk een héél stuk veiliger.