Dierenomroep Piep!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gwenda

Dierenomroep Piep!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 23:21

Hallo bokkers,

Via via kwam ik terecht op de site van omroep Piep! Klik op de link voor meer informatie.

http://www.piepomroep.nl/wat_is_piep

Vóór 1 april moet dierenomroep Piep! 50.000 leden werven. Als dat lukt, gaat Piep! de komende vijf jaar belangrijke programma’s maken over dieren. Deze nieuwe omroep kan zo een belangrijke bijdrage leveren om mensen waardig met dieren te laten omgaan. Want daar schort het helaas maar al te vaak aan… Als het lukt, krijgt Piep! maar liefst 520 uur tv- en 2090 uur radiozendtijd op de publieke omroep.

Je kunt voor maar €5,73 lid worden! Wij bokkers kunnen met z'n allen helpen het ledenaantal te halen!

Groeten Gwenda.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:28

Hmzz.. eerst een partij voor de dieren en dan nu een omroep voor de dieren. := Ben benieuwd hoe ze die uren met belangrijke programma's willen/kunnen gaan vullen. Of gaan we weer gezellig met z'n allen naar natte neuzen kijken met Martin Gaus :D ook leuk maar echt nuttig vind ik dat niet.

Waar het aan ontbreekt is kennis vanaf de basis. Verwerk het ergens in de leerlijnen van scholen bijvoorbeeld onder het kopje verzorging. Dat heeft naar mijn idee meer effect dan programma's uit te zenden over dieren. Daarbij is er al zo'n omroep/zender namelijk animal planet :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:43

Is dat niet zoiets als Animal Planet? :o En wat krijg je voor die 5 euro en nog iets die je moet betalen? Ik vind iig een goed geschreven boek nog altijd beter als het om dierenverzorging gaat, naast je laten helpen door mensen die wel ervaring hebben. Dierenprogramma's vind/vond ik altijd wel wat leuk voor de extra info, maar echt leren hoe je met dieren om moet gaan zie ik er niet in. Daarnaast denk ik dat alleen de dierenliefhebbers die al begaan genoeg zijn met hun dier naar dierenprogramma's kijken, misschien ook een paar die onbewust slecht bezig zijn en zich verbeteren. Maar waar de grote ellende zit, mensen waar de dieren echt in slechte omstandigheden leven en ze als speelgoed gezien worden, die kijken denk ik niet zo vlug naar dierenzenders.

Prrrr

Re: Dierenomroep Piep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:56

Een oproep als deze is geen onderwerp voor NM.
Hier een slotje.