Josef Fritzl heeft woensdag schuld bekend aan alle aanklachten die tegen hem waren ingediend. Onverwacht was dat hij ook schuld bekende aan moord.Fritzl vertelde de rechtbank dat hij van gedachten was veranderd en dat hij ook schuld wilde bekennen aan de dood van een van de zeven kinderen die hij bij zijn dochter had verwekt, gedurende haar 24-jarige gevangenschap. "Ik beken schuld aan alle punten van de aanklacht", zei de 73-jarige Fritzl tegen de rechter en de jury.Fritzl wordt beschuldigd van $%^&*(je weet het allemaal wel) De laatste twee aanklachten, waar respectievelijk levenslang en twintig jaar op staat, sprak Fritzl dinsdag nog tegen.De volledige bekentenis was het gevolg van de video-opnames van zijn dochter die dinsdag in de rechtszaal werden vertoond en waarin zij tegen haar vader getuigde, zei Fritzl. Waarschijnlijk wordt er donderdag uitspraak gedaan in de zaak.
P.s. dit stukje heb ik van internet
Vanky
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-09 15:51
P.p.s. Wat vind jij van de daden van jozef fritzl ??
Ik weet niet wat ik die van die man moet denken. Hij is gewoon echt...een griezel die je maar weinig of hopelijk maar 1 keer in je leven gaat tegenkomen. Vooral zijn relatieve koelte waarmee hij zijn daden bekijkt bezorgen me de kriebels. Volgens mij vindt hij het zelf nog niet eens half zo erg als het is, en dat is pas een gevaarlijk man. Het lijkt wel bijna echt een replica van de duivel. Wat zijn slachtoffers hebben doorgemaakt is uiteraard onbeschrijfelijk. Ik heb een reconstructiefoto van zijn dochter gezien, haar lichaam aangetast door de vele jaren zonder zonlicht. Die vrouw ziet er 30 jaar ouder uit dan ze is, vreselijk. Dat die vrouw het overleefd heeft is al een mirakel op zich. Als hij geen levenslang krijgt, dan weet ik het ook niet meer.
furious
Geplaatst: 18-03-09 20:29
Hij kon ook maar beter bekenen, want de bewijzen zijn er al. Beetje onnodig dat hij zijn verleden erbij moet halen. Alsof iemand nu nog medelijden met hem kan hebben.
LiNdA1986
Geplaatst: 18-03-09 22:59
Ik hoop dat die zieke gek nooit meer vrijkomt!
aliealie
Geplaatst: 18-03-09 23:02
Ik vind het echt ontzettend erg voor zijn dochter. Jemig eigenlijk heb ik er gewoon geen woorden voor, het zal je maar gebeuren, je kunt het je gewoon niet voorstellen. Ik kan ook op geen enkele manier met deze man meevoelen en ik hoop dat hij nooit weer buiten de poorten van de gevangenis komt. In één woord VRESELIJK