Citaat:DOETINCHEM - Een stunt van twee reclamemakers uit Doetinchem is grootgrutter Albert Heijn in het verkeerde keelgat geschoten. Erik Wiegers en Pieter van der Krol hebben door handig te fotoshoppen voetbalplaatjes gemaakt met hun eigen hoofden er op. Naar eigen zeggen 1.250 stuks.
Vervolgens stopten ze die in de originele zilveren zakjes waarin AH de plaatjes uitdeelde. Via-via, onder andere vakkenvullers, zijn de zakjes door caissières uitgedeeld, zonder dat zij wisten dat het om valse plaatjes ging. Waar de mannen de actie 'wel lachen' vinden, is AH minder blij. De mannen melden in een persbericht met de lay-out van AH dat de supermarkt de plaatjes omruilt voor 'echte' exemplaren. "Dat gaat te ver", zegt een AH-woordvoerder. "Ik ga dit voorleggen aan onze juristen."
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgb ... aatjes.ece
Ben ik de enige die het lachwekkend vind. Ik kan alleen maar denken: "Het is een grapje! Niemand wordt er mee bezeert en niemand wordt er slechter van." Blijkt maar weer hoe gulzig Nederlanders zijn.
