Christenextremisten dreigen met verstoren begrafenissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Christenextremisten dreigen met verstoren begrafenissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 19:17

Dit gaat echt heel erg ver.
Die lui zijn helemaal geschift!

Als je op de link klikt, dan kun je de uur durende docu zien over hun leven.
Echt niet normaal. Ik hoop dat ze naar NL komen, dan kan ik ze wel een lesje Nederlandse manieren leren. :(

http://frontpage.fok.nl/nieuws/106917/- ... issen.html

Aanhangers van de Westboro Baptist Church uit Amerika dreigen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegramp op Schiphol te verstoren.

De extremistische aanhangers van de kerk staan bekend om hun acties tegen homo's en hun betogingen op begrafenissen van Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn in Irak en Afghanistan. Tijdens deze demonstraties gebruiken ze borden en spandoeken met opruiende teksten als: 'God hates fags', 'Thank god for aids', 'Thank god for 9/11'.

De meest gehate familie van Amerika vormt het hart van de kerk. In een documentaire van Louis Theroux was te zien hoe de hele familie dagen achter elkaar op de hoek van de straat en op begrafenissen met de eerder genoemde borden staat te protesteren. Jong en oud wordt ingezet om de hetze tegen homo's en het Amerikaanse leger voort te zetten.

Gisteren bracht de sekte op hun site al naar buiten dat ze hun protesten ook op Nederland zullen richten. Op de site is onder meer te lezen dat de watersnoodramp uit 1953 een straf van god was voor alle criminele kinderen die in Nederland zijn geboren. Daarnaast vullen ze het aan met enkele kreten als: 'God hates the morally depraved and filthy Netherlands people', 'God hates fags and fag-enablers'.

In een document op hun site dat vandaag is gepubliceerd kondigt de kerk aan dat de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegramp zullen worden verstoord met een religieus protest dat als een waarschuwing moet worden gezien. 'God hates the morally depraved and murderous Turkisch Muslims'.

Of de groep daadwerkelijk af zal reizen naar Turkije, waar hoogstwaarschijnlijk de drie piloten zullen worden begraven, of Nederland is niet bekend. Noch of de groep het land wel in zal kunnen komen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:19

Sjah, heel erg maar kan ze niks kwalijk nemen.
De helft van de leden zijn gewoon de kinderen die telkens helemaal gemanipuleerd zijn. Erg triest.
Hopelijk staan ze op een hele afstand van de begrafenis

heb medelijden met de sekte en de mensen die omgekomen zijn
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-02-09 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:20

Ik vind dit echt heel erg :oo Ben zelf ook christen en schaam me ervoor wat deze mensen doen. Belachelijk gewoon..

Happinez

Re: Christenextremisten dreigen met verstoren begrafenissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:23

Ronduit belachelijk , Totaal geen respect naar overleden of nabestaanden.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 19:26

Ben nu nog steeds bezig met die docu te kijken, zie nu op dit moment 8 jarige kinderen die aan het roepen zijn dat Amerikaanse soldaten FAGS zijn en naar de hel moeten, met alle homo's en potten erbij.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:30

jeetje :\
wat triest :n
allemachtig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:33

De eerste de beste mij tegenkomt tijdens het verstoren van een begravenis mag vrezen voor z'n tong. Zulke mensen zouden geen recht mogen hebben op een 'mening'. Ziekelijk.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:54

Zulke personen zijn gewoon dieptriest.
En Netherlands people? Zegt al weer veel over het niveau.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:58

Heb je hun weer..

De pot die de ketel verwijt dat ik zwart ziet.. meer kan ik er niet over zeggen. Hypocriet gedrag op zijn best, heb het echt te doen met die mensen.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:00

Peleton ME'ers erop uit laten leven! Net als op elke andere groep extremisten.

Bah...

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:11

Wel grappig dat ze Holland haten, tis namelijk incorrect nederland holland te noemen omdat dat alleen wijst op noord en zuid holland. Dus iedereen die in Noord/Zuid holland woont... sorry, maar deze mensen mogen je niet. Correct zou zijn "God hate the Netherlands" of eigelijk "whe hate the netherlands, but god souds better"

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:30

Je zou voor de grap de documentaire moeten kijken over de WBC :n

In en in triest. Ze geven ook bijna geen antwoorden op vragen. Volgens mij weten ze dondersgoed dat ze onzin uitkramen.

Vraag me af of ze werkelijk naar 'Holland' komen...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 22:42

Ja die docu was echt erg.
Ik zat mezelf gewoon op te vreten af en toe. :=

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:28

Niwla schreef:
Ik vind dit echt heel erg :oo Ben zelf ook christen en schaam me ervoor wat deze mensen doen. Belachelijk gewoon..

Niks meer aan toe te voegen... hier dus alsjeblieft niet weer een discussie over die achterlijke christenen, want die staan hier voor 99% ook niet achter!!!!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:53

Ik denk dat je dat of anders moet formuleren of wat meer respect mag gaan tonen Blue eyes. Zo klinkt het alsof christenen achtelijk zijn en zelfs die hier niet achter staan.

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:04

Blue_Eyes schreef:
Niwla schreef:

Niks meer aan toe te voegen... hier dus alsjeblieft niet weer een discussie over die achterlijke christenen, want die staan hier voor 99% ook niet achter!!!!

Sorry hoor maar ik noem dit terroristen die zich achter het christendom verschuilen. Dit soort acties heeft in mijn beleving helemaal niets met het christendom te maken.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:11

Benfan schreef:
Wel grappig dat ze Holland haten, tis namelijk incorrect nederland holland te noemen omdat dat alleen wijst op noord en zuid holland. Dus iedereen die in Noord/Zuid holland woont... sorry, maar deze mensen mogen je niet. Correct zou zijn "God hate the Netherlands" of eigelijk "whe hate the netherlands, but god souds better"

Hihi dat zeg ik nou ook altijd. Ben je in het buitenland: oh kom je uit Holland. Ik nee. Kijken ze je debiel aan: waar kom je dan vandaan: uit Nederland. Erg grappig. Weiger ook altijd hup Holland hup o.i.d. te dragen.

Maar goed weer ontopic: Tja daar gaan we weer met het recht van vrije meningsuitingen. Hoe erg wij het er ook vinden. Wij mogen en kunnen er niks aan doen. Ze mogen zeggen wat ze willen. Zolang ze vredig protesteren kan de politie ook geen hol doen. Tot ze de openbare orde gaan verstoren...

Tja iedereen heeft het recht om te denken wat ze willen. Al is het discriminatie...

Morgen zal ik eens even de docu bekijken. Helaas geen internet op mijn slaapkamer. Anders lekker tobby mee op bed. Eens wat anders dan harry potter voor het slapen gaan :)

Even het later geplaatste filmpje gekeken. Reeds gezien. Familie is gewoon mediagei.l

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:18

jeetje, die kinderen lijken wel gehersenspoeld :o

Ik vind het erg dat ze zo respectloos met de dood en het verdriet daarom heen omgaan, eigenlijk zouden andere mensen ook eens moeten betogen op 1 van hun begrafenissen, eens kijken wat hun reactie is.

Als ze Amerika zo een verknipt en gedoemd land vinden, waarom wonen ze er dan nog vraag ik me af? Ik ga toch ook niet betogen dat ik Belgie verschrikkelijk vind ed terwijl ik er wel lekker in woon en ik 'geaccepteerd' wordt door de overheid?

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:30

Ik ben nu die docu aan het kijken maar dit is gewoon kindermishandeling, hoe is dit mogelijk dat zo'n familie hier mee weg komt. Ik zou zeggen laat maar komen en hopen dat hun vliegtuig neerstort. En wie de crash overleeft knielen en .38 in de nek.GOD HATES PEOPLE WHO SPEAK IN HIS NAME. Sorry maar hier kan ik echt niet tegen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:52

Duidelijk voorbeeld van : van altijd haten wordt je ziek.

Daarnaast kan ik niet begrijpen dat je als mens in staat bent om de gedachten van een volgens jouw almachtige entiteit te lezen en correct te kunnen interpreteren. Het juist begrijpen van een hond, kat, paard of zelfs medemens is al een moeilijke langdurige studie. En god laat zich niet observeren/bestuderen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 02:04

Erg origineel zijn ze ook niet eh, ik ben nu de docu aan het kijken maar het enige dat ze kunnen zeggen is 'fags', voor de rest komt er niet veel uit.

Er zitten wel veel tegenstrijdigheden in hun verhaal zo te horen

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 02:16

Benfan schreef:
Correct zou zijn "God hate the Netherlands" of eigelijk "whe hate the netherlands, but god souds better"

Correct als je spelling en grammatica niet zo belangrijk vindt misschien. ;)

Maar goed, aangezien er geen enkele Nederlander tussen de slachtoffers zat denk ik niet dat ze komen. Jammer, want ik zou ze graag weer het land uitgejaagd zien worden. Achterlijke reli-fundi's. Bah! :r

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 02:21

Ik heb net de docu uitgekeken en er zit duidelijk bij deze gasten een schroefje los. Okee iedereen heeft het recht van menings uiting maar om nu zo respectloos met je medemens om te gaan vind ik wel erg ver gaan. Je behandelt een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Wat een achtelijk zootje, de inteelt zal hun hersenen wel beschadigd hebben.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 02:36

Als het niet zo triest zou zijn, zou ik er hartelijk om kunnen lachen! Zoveel nonsens kan toch geen normaal mens verzinnen :? ....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:11

joplin_1 schreef:
Ik ben nu die docu aan het kijken maar dit is gewoon kindermishandeling, hoe is dit mogelijk dat zo'n familie hier mee weg komt. Ik zou zeggen laat maar komen en hopen dat hun vliegtuig neerstort. En wie de crash overleeft knielen en .38 in de nek.GOD HATES PEOPLE WHO SPEAK IN HIS NAME. Sorry maar hier kan ik echt niet tegen.

Ben je dat beter dan de mensen die daar inzitten. nee zeker niet, zelfs minder goed bezig