Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PingWing schreef:Ik vind het van de zotte, wie kan mij uitleggen wat de acties 's nachts thuis bezocht, auto's werden beschadigd, banden lekgestoken, huizen beklad en er werd brand gesticht te maken hebben met de rechten van dieren beschermen???![]()
![]()
Ik vind dat ze deze criminelen (want dat zijn t; stalking, brandstichtig, vernieling) op de juiste manier volgens het Nederlands rechtssysteem mogen straffen.
bonney4evver schreef:PingWing schreef:Ik vind het van de zotte, wie kan mij uitleggen wat de acties 's nachts thuis bezocht, auto's werden beschadigd, banden lekgestoken, huizen beklad en er werd brand gesticht te maken hebben met de rechten van dieren beschermen???![]()
![]()
Ik vind dat ze deze criminelen (want dat zijn t; stalking, brandstichtig, vernieling) op de juiste manier volgens het Nederlands rechtssysteem mogen straffen.
Criminelen?
Mensen die met een bordje met stop dierenleed, ergens gaan protesteren er helemaal niets gebeurd.
Soms moet je wel eens verder gaan om dingen voor elkaar te krijgen.
Citaat:Tenzij zulks de proef zou verijdelen dienen de voeding, de huisvesting en de overige verzorging en behandeling van de proefdieren op zodanige wijze en onder zodanige omstandigheden te geschieden dat zoveel mogelijk wordt voldaan aan hun fysiologische en ethologische behoeften.
barbara28 schreef:Bij veel Pharmaceutische bedrijven is het echt wel zo dat er niet naar proefdieren wordt gegrepen als dat niet echt noodzakelijk is. Bij ons in ieder geval wel.
barbara28 schreef:Verder is het zo dat er echt zo goed mogelijik voor de dieren wordt gezorgd.
barbara28 schreef:Onder mijn collega's zijn ook heel veel dierenliefhebbers, zelfs veganisten, vegatariers etc
barbara28 schreef:Ik denk dan, wat als je zelf een erge ziekte krijgt, weiger je dan medicatie omdat dat op proefdieren getest is?
barbara28 schreef:volgens mij wordt er in nederland bijna niet onnodig getest, bijna alle make up is niet op proefdieren getest. Vroeger was dat bijvoorbeeld alleen bij de body shop zo, nu is dat volgens mij allemaal veeel beter!
SorayaDL schreef:Zolang het gaat om vernielingen van voorwerpen en er geen mensen gewond raken, zeg ik: Ga zo door.
SorayaDL schreef:En sinds wanneer staan wij zo hoog boven dieren dat wij er gruwelijke dingen mee mogen doen?
RedPassion schreef:<KNIP HELE LANGE QUOTE>
Zijn er eigenlijk wel medicijnen die proefdiervrij zijn?