Vrouw zakt 771 keer voor rijbewijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 08:57

Citaat:
Uitgegeven: 5 februari 2009 06:12
Laatst gewijzigd: 5 februari 2009 06:11

SEOUL - Een Zuid-Koreaanse vrouw die al 771 keer zakte voor haar rijbewijs, gaat het onverschrokken voor de 772e keer proberen. De 68-jarige struikelde steeds over het theoretische examen.

De vrouw uit Wanju legde haar eerste test bijna vier jaar geleden af, op 13 april 2005. Ze deed sindsdien praktisch elke werkdag een nieuwe poging het papiertje te behalen.

Het verantwoordelijke bureau rijvaardigheidsbewijzen spreekt over een record, meldden Zuid-Koreaanse media donderdag. Een medewerker van het bureau beloofde de vrouw een herinneringsplaquette als ze eindelijk slaagt.

De vrouw haalde steeds een score tussen de dertig en vijftig punten, terwijl ze pas bij zestig punten is geslaagd.

Wooow jeetje, ik dacht dat ik met 4 keer theorie examen al vet veel was maar dit is wel heel erg. :+
Wel een echte kwestie van doorzetten.
Ben benieuwd hoelang ze over het praktijkexamen gaat doen! :Y)

quincy123

Re: Vrouw zakt 771 keer voor rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 09:37

Woow! Dit is ongelooflijk..
Ik had het al bij 10 opgegeven...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 09:38

Hier een slotje.

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek, grappig of bijzonder zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.