Documentary Earthlings...iemand gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mltex

Documentary Earthlings...iemand gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 18:06

Gezien vele jongeren op het forum niet eerder gevraagd maar vind het eigenlijk geen reden om daarom niet te doen. Het is immers realiteit en youtube staat vol bagger. (ik ga ervan uit dat ik de link naar online kijken niet mag plaatsen???)

Anoniem

Re: Documentary Earthlings...iemand gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:23

Sorry maar.. wat?
Ik snap er vrij weinig van als ik eerlijk ben.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:28

mltex schreef:
Gezien. vele jongeren op het forum niet. eerder gevraagd, maar vind het eigenlijk geen reden om daarom niet te doen. Het is immers realiteit en youtube staat vol bagger. (ik ga ervan uit dat ik de link naar online kijken niet mag plaatsen???)

Als ik zou punten plaats kom ik iets verder ;)
Maar nee, ik ken de documentere niet, waar gaat ie over?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 23:13

Niet zo ingewikkeld lijkt mij. De vraag is wie kent die docu, degene die deze docu wel gezien hebben zullen ook de rest van mijn post begrijpen. Voor de liefhebbers heb ik een link voor online kijken. Nou ja liefhebbers...... >;) Deze link geeft uitleg over de docu zonder dat je direct kan kijken. http://www.earthlings.com hierin worden zo een beetje alle misstanden mbt dierenleed wereldwijd aan de kaak gesteld inclusief de meest akelige beelden. (heeft trouwens niks met punten en komma's te maken, gewoon goed lezen en ik heb helaas een niet werkende enter op het moment. Dat zal vast rottig lezen :D )

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 23:22

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:16

Ik moest de eerste post ook drie keer lezen ben ik bang :=

Lijkt me in ieder geval wel boeiend om te zien, is de docu ergens te bekijken/kopen?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 04:41

loesje688 schreef:
Ik moest de eerste post ook drie keer lezen ben ik bang :=

Lijkt me in ieder geval wel boeiend om te zien, is de docu ergens te bekijken/kopen?

Ja te koop en te kijken, maar ik weet dus echt niet of ik die link hier neer mag zetten omdat het luguber in het kwadraat is. Dus ik zet die link wel in mn profiel ;)

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:44

Mijn hemel ik kan het niet aanzien. Ben maar gestopt met kijken. Wat een ellende.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 15:40

Hannelore schreef:
Mijn hemel ik kan het niet aanzien. Ben maar gestopt met kijken. Wat een ellende.

Ja klopt heb hem zelf afgekeken omdat ik persoonlijk vind dat dat moet (van mezelf dan), weten wat er speelt en er bewust van zijn. Vind jammer dat deze docu aan deze kant van de oceaan, kennelijk aan het grote volk/publiek voorbij is gegaan :o