Postbode krijgt afzender retour

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Postbode krijgt afzender retour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 18:30

De postbode van postbedrijf Sandd die begin deze maand werd ontslagen, heeft zijn baan teruggekregen. De man kon zijn baan destijds vaarwel zeggen toen hij mensen waar hij post bezorgde waarschuwde voor nep-facturen van de Kamer van Koophandel. Het werd breed uitgemeten in de media.

De postbezorger las in de krant over de nep-facturen. Toen hij ontdekte dergelijke brieven te moeten bezorgen, maakte hij een aantekening op de enveloppen. Sandd was hier niet van gediend, maar de man bleef de aantekeningen maken. Tevens meldde hij zijn werkgever dit in de toekomst te blijven doen gezien zijn geloofsovertuiging. Het leverde hem een ontslag op.

Het postbedrijf zegt na een goed gesprek een punt achter de affaire te zetten. "Wij hebben onze medewerker nooit als een geloofsfanaticus neer willen zetten en loven hem om het feit dat hij de kwestie intern aan de orde heeft gesteld", aldus een woordvoerder van Sandd

bron: fok.nl

ik zou daar dus echt nooit meer willen werken he..!! zou echt de eer aan mijzelf houden

Charaz

Re: Postbode krijgt afzender retour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 22:22

Nou inderdaad, zou hij daar nu nog wel willen werken?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 18:02

Charaz schreef:
Nou inderdaad, zou hij daar nu nog wel willen werken?

volgens mij was hem ook al een baan ergens anders aangeboden.. ik had het wel geweten Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:03

Ik vind het goed dat ze hem het aanbod hebben gedaan, maar ik zou er zelf nooit op in zijn gegaan. Lachen
Hopelijk krijgt hij het weer naar zijn zin.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:04

is toch juist geweldig dat hij dat deed? Hoe minder mensen die nepfacturen betalen hoe beter het is!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:05

Het is ook hartstikke goed Ilsemarie dat hij dat deed, het gaat erom dat we allemaal (tot nu toe) de eer aan onszelf zouden houden. Lachen
Ik vind het bijzonder knap dat hij er gewoon mee door is gegaan, dát getuigt pas van daadkracht!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:58

voor zover ik weet brengt eer nog steeds geen geld in het laatje....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:29

Zou anders wel een triomftocht zijn om daar dan weer teruggevraagd te worden, zeker als je dan kunt zeggen 'Nee sorry, elders wordt mijn eerlijkheid WEL gewaardeerd!' Duivel