Ik was net een stukje serious request aan het kijken en daar lieten ze acties zien die de mensen zelf op touw hadden gezet. Dit ging over een knuffelactie (1 euro voor een knuffel) en toen dacht ik, hoe zou ik nou met een leuke actie geld in kunnen zamelen? Nou, met paarden natuurlijk! Maar aangezien ik in een klein dorpje woon en paardrijritjes hier niet zoveel zoden aan de dijk zetten, wat kan ik verder verzinnen?
Waar denk je aan als je aan paarden denkt? Juist, aan bokt! En aangezien we 100.000 leden hebben, kunnen we ook zoveel geld ophalen, dan hoeft iedereen maar 1 euro te geven! (meer mag ook hoor

Dus: Gaan we als bokt meedoen met de 3FM actie? Laat hieronder een berichtje achter over je eigen actie of als je voor een bokt-actie bent! Iedereen kan natuurlijk ook voor zichzelf iets doen, maar het lijkt me leuk om te kijken wat we als bokt bij elkaar kunnen halen! ik wil de tussenstand wel bijhouden
PS: Als je niet mee wil doen, uit principe, overtuiging of om wat voor reden dan ook dan is dat uiteraard ok (wel jammer) De bedoeling is niet om een discussie te openen over de (on)zin van deze actie. (daar loopt een ander topic voor)