Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 14:42

http://www.nu.nl

Citaat:
Patrick van der Eem is gearresteerd op verdenking van mishandeling van zijn vriendin. Hij zou zijn vriendin zaterdag met een koevoet hebben geslagen op haar been, zo meldt het AD donderdag.

De 35-jarige Van der Eem, die bekend werd doordat hij Joran van der Sloot een bekentenis wist te ontfutselen, ging er daarna direct vandoor met de auto. Zijn vriendin belde de politie, die meteen actie ondernam.

Toen Van der Eem ontdekte dat de politie hem op de hielen zat ondernam hij een vluchtpoging, zo schrijft de krant.

De politie besloot de achtervolging stop te zetten, omdat Van der Eem te veel risico's nam in het verkeer. Later die dag wist een arrestatieteam hem alsnog te arresteren.

Processen-verbaal

Van der Eem is inmiddels weer op vrije voeten, maar zijn rijbewijs is wel ingetrokken vanwege zijn risicovolle rijgedrag. Ook zijn twee processen-verbaal tegen hem opgemaakt. Wat het Openbaar Ministerie daarmee gaat doen is nog niet bekend.

Hier op kantoor gingen na het lezen van dit bericht gelijk de geluiden "Die is dus geen haar beter dan Joran" en "Zie je wel, ik wist wel dat die vent niet deugde" in het rond.
Ik moet toegeven dat ik na het lezen van dit bericht wel even moest nadenken, maar ik vraag me af hoe de gemiddelde bokker hier over denkt.
Wat denken jullie? Is dit een reden om aan iemand te gaan twijfelen? of kun je los hiervan nog steeds blind vertrouwen op een zogenaamde getuigen van een bekentenis?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 18-12-08 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:55

Ik vond het toen al een raar ventje.....

Als je je laat strikken om je anders voor te doen dan je bent, en je houdt dat ook weet ik hoelang vol. ben je imo sowieso geen eerlijk mens....
Ik twijfelde dus sowieso al aan zijn intenties Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:20

Die getuigenis in de auto die heeft Joran zelf gegeven, dus ik denk niet dat je daaraan kan twijfelen. Vd Eem stelde toen open vragen waar Joran zelf op inging.

Neemt niet weg dat hijzelf misschien geen haar beter is en met welke intenties hij heeft meegewerkt aan de reportage. Het is nou eenmaal zo dat een lek eigen redenen heeft om mee te werken en ze zijn meestal uit eigen belang. Voor de reportage hoop ik dat de Vries (en redactie) goed de belangen heeft onderzocht. Maar dat terzijde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:23

*Ziet nu voor zich hoe een ex-vriendin van hem zijn mond heeft uitgescheurd met een koevoet* Haha! Haha!

Sorry. Bloos Haha!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:18

Tsja..Hij heeft in feite toen niks mis gedaan, Joran heeft alles zelf bekend, en Dhr. van der Eem heeft alleen open vragen gesteld. Maar hij heeft toen zelf ook aangegeven zelf ook niet een heel zuiver leven te hebben geleid. Hij mocht toen ook niet voor niets ergens het land niet in, meen dat het Amerika was.
Ondanks dat is het niet goed te praten, die mishandeling. Nu is het een bekend iemand, maar er is overal dagelijks huiselijk geweld.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:20

Zooo dan jeetje!!
Arme meid.
Ik vond die vent toch al voor geen meter deugen!

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:22

Yamcha schreef:

Als je je laat strikken om je anders voor te doen dan je bent, en je houdt dat ook weet ik hoelang vol. ben je imo sowieso geen eerlijk mens....

Mee eens,,, En zo'n koevoet....au, pijnlijk

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:28

Ilse95 schreef:
Yamcha schreef:

Mee eens,,, En zo'n koevoet....au, pijnlijk

Maar als jij nou eens een dochter verliest op zo een verschrikkelijke manier, zoals die moeder van Nathalee Holloway. En iemand doet dit voor je, en geeft je op deze manier duidelijk hoe en wat er gebeurd is met je dochter (als die misselijke joran niet alwéér gelogen heeft). Dan ben je zo iemand gigantisch dankbaar. Hij heeft hiermee ook een risico genomen, door als "crimineel" hier in mee te gaan en toch open en eerlijk toe te geven dat de dingen die hij hiervoor gedaan heeft, ook niet zuivere koek zijn.

En nu is het uitgekomen dat hij dit gedaan heeft, maar had een van jullie allen dezelfde mening over Dhr. van der Eem voor dit voorgevallen was? Toen was iedereen vol lof. En vergis je niet, bij bijna iedereen in de omgeving zijn wel mensen te vinden die weleens een tik uitdelen richting vriendin/kinderen of wat dan ook.. Dat blijft alleen binnenshuis en gaat niet rond zoals dit Lachen

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:28

je hoort het verhaal maar van 1 kant, misschien is het wel anders gegaan.
Dat hij met joran heeft gedaan vind ik goed.
Ik denk niet dat we hem hiermee moeten gaan vergelijken.
als een vreemde dit doet zeg je toch ook niet gelijk: net zoals joran vd sloot.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:29

RoosG schreef:
je hoort het verhaal maar van 1 kant, misschien is het wel anders gegaan.
Dat hij met joran heeft gedaan vind ik goed.
Ik denk niet dat we hem hiermee moeten gaan vergelijken.
als een vreemde dit doet zeg je toch ook niet gelijk: net zoals joran vd sloot.

Daar heb je ook gelijk in. Ik ben zelf dan ook een vrouw. Maar sommige vrouwen maken hun mannen/vriend het onmogelijk hoor. Misschien heeft zij hem wel eerst het huis doorgeslagen met een knuppel. Dus het is inderdaad ook wel makkelijk oordelen zo Lachen

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:56

Verbaast me niks. Van het eerste moment dat ik hem op t.v zag vond ik hem een Creep

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:58

Cayenne schreef:
http://www.nu.nl

Citaat:
Patrick van der Eem is gearresteerd op verdenking van mishandeling van zijn vriendin. Hij zou zijn vriendin zaterdag met een koevoet hebben geslagen op haar been, zo meldt het AD donderdag.

De 35-jarige Van der Eem, die bekend werd doordat hij Joran van der Sloot een bekentenis wist te ontfutselen, ging er daarna direct vandoor met de auto. Zijn vriendin belde de politie, die meteen actie ondernam.

Toen Van der Eem ontdekte dat de politie hem op de hielen zat ondernam hij een vluchtpoging, zo schrijft de krant.

De politie besloot de achtervolging stop te zetten, omdat Van der Eem te veel risico's nam in het verkeer. Later die dag wist een arrestatieteam hem alsnog te arresteren.

Processen-verbaal

Van der Eem is inmiddels weer op vrije voeten, maar zijn rijbewijs is wel ingetrokken vanwege zijn risicovolle rijgedrag. Ook zijn twee processen-verbaal tegen hem opgemaakt. Wat het Openbaar Ministerie daarmee gaat doen is nog niet bekend.

Hier op kantoor gingen na het lezen van dit bericht gelijk de geluiden "Die is dus geen haar beter dan Joran" en "Zie je wel, ik wist wel dat die vent niet deugde" in het rond.
Ik moet toegeven dat ik na het lezen van dit bericht wel even moest nadenken, maar ik vraag me af hoe de gemiddelde bokker hier over denkt.
Wat denken jullie? Is dit een reden om aan iemand te gaan twijfelen? of kun je los hiervan nog steeds blind vertrouwen op een zogenaamde getuigen van een bekentenis?

Ik vond hem zowiezo al een onbetrouwbare kerel, die die hele joran-actie alleen maar ondernam er zelf beter van te worden en vervolgens ook nog eens een hele rits achter te houden. Vind dit ook niet echt nieuwswaardig moet ik zeggen Nagelbijten / Gniffelen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:01

Scheve mond ok...

Ik heb zijn boek gelezen... en wat me wel opviel is zodra hij naar de drugs greep dat hij een duivel werd. Dat gaf hij ook eerlijk toe.
Ik weet zelf niet echt wat ik ervan moet denken...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:02

het zou me nog steeds niets verbazen als hij samen heeft gewerkt met joran in die auto met peter r de vries.. echt niet. Hij is net zo min als joran.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:22

Erg verbazend vind ik het niet. Het ging in de eerste instantie al niet om de zuiverste persoon. Maar toch denk ik dat het onzin is om hiermee alles wat hij heeft gedaan in het kader van 'de ontmaskering van Joran' in twijfel te trekken. Dat zou ook een soort argumentum-ad-hominem zijn, en daarmee een drogreden. Er zijn schrikbarend veel mannen die hun vriendin slaan volgens mij. Dat is natuurlijk vreselijk, maar dit gegeven voegt weinig toe of doet weinig af aan de zaak Natalee Holloway.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:52

En zijn vrouw zei nog in een intervieuw dat hij altijd zó lief voor d'r was. Nors opkijken

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:48

makkelijk oordelen met maar een kant van het verhaal.
wie zegt dat het klopt?
en als het dan gebeurd is,misschien is er wel het een en ander aan vooraf gegaan?
of misschien ook wel niet hoor,maar om nou gelijk conclusies te gaan trekken........dat is wel te makkelijk

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:55

hij kwam er zowiezo al vooruit dat hij geen lievertje is...
Maar ja... je weet het nooit. Ik ken hem niet persoonlijk, ook zijn vriendin ken ik, of het waar is blijft dus de vraag... inderdaad wat snoevie ook zegt conclusies trekken is op het moment te makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:48

Amanda_T schreef:
Yamcha schreef:

Maar als jij nou eens een dochter verliest op zo een verschrikkelijke manier, zoals die moeder van Nathalee Holloway. En iemand doet dit voor je, en geeft je op deze manier duidelijk hoe en wat er gebeurd is met je dochter (als die misselijke joran niet alwéér gelogen heeft). Dan ben je zo iemand gigantisch dankbaar. Hij heeft hiermee ook een risico genomen, door als "crimineel" hier in mee te gaan en toch open en eerlijk toe te geven dat de dingen die hij hiervoor gedaan heeft, ook niet zuivere koek zijn.

En nu is het uitgekomen dat hij dit gedaan heeft, maar had een van jullie allen dezelfde mening over Dhr. van der Eem voor dit voorgevallen was? Toen was iedereen vol lof. En vergis je niet, bij bijna iedereen in de omgeving zijn wel mensen te vinden die weleens een tik uitdelen richting vriendin/kinderen of wat dan ook.. Dat blijft alleen binnenshuis en gaat niet rond zoals dit Lachen

Er zullen vast wel mensen zijn die wél goede bedoelingen hebben, en willen helpen zónder er zelf beter van te worden......

Heb ik liever dan zo'n minkukel Ja

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 07:30

tuurlijk heb je dat liever.
maar dat is in dit geval nu eenmaal niet zo

als het zo is is het ook niet goed te praten,maar ik ken de man niet verder en ga er ook niet over oordelen(hoewel ook uiteraard ik wel mijn ideeen heb)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:04

[quote]Maar als jij nou eens een dochter verliest op zo een verschrikkelijke manier, zoals die moeder van Nathalee Holloway. En iemand doet dit voor je, en geeft je op deze manier duidelijk hoe en wat er gebeurd is met je dochter (als die misselijke joran niet alwéér gelogen heeft). Dan ben je zo iemand gigantisch dankbaar. Hij heeft hiermee ook een risico genomen, door als "crimineel" hier in mee te gaan en toch open en eerlijk toe te geven dat de dingen die hij hiervoor gedaan heeft, ook niet zuivere koek zijn.

En nu is het uitgekomen dat hij dit gedaan heeft, maar had een van jullie allen dezelfde mening over Dhr. van der Eem voor dit voorgevallen was? Toen was iedereen vol lof. En vergis je niet, bij bijna iedereen in de omgeving zijn wel mensen te vinden die weleens een tik uitdelen richting vriendin/kinderen of wat dan ook.. Dat blijft alleen binnenshuis en gaat niet rond zoals dit[/quote]

Ik heb ook wel eens een tik gehad van me vader of moeder, maar echt niet zo met een koevoet hoor ! En mijn ex heeft mij ook nooit geslagen, zelfs niet naardat ik hem een goeie lel had verkocht. Ik vind dat mannen zo en zo geen vrouwen horen te slaan. Goed wij vrouwen mogen ook niet slaan. Dat is wel degelijk mishandeling en niet normaal. Goed ik weet niet wat die ex heeft gedaan.
Ik vond het ook maar een enge vet, maar ja dat die er eng uit ziet hoeft nog niks te zeggen.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:04

Toen ik de uitzending van Joran zag had ik al zo'n vermoeden dat er iets niet helemaal pluis was met hem.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:48

Och, weet je, ik vind dit gewoon stom. Clown

Haha, ja, sorry, maar het is echt niet ongebruikelijk hoor, huiselijk geweld. En nu, omdat het om een 'BNner' gaat, roept iedereen: 'JA! Zie je wel! Ik wist het hoor, dat het niet goed zat bij die vent!'.. Kijk, natuurlijk keur ik het niet goed dat hij zijn vriendin een lel geeft met een koevoet, dat is vreselijk!
Maar om er nou zo'n consternatie over te maken.... Dit gebeurt in elke straat wel eens, en om dan maar over al die mensen te roepen dat ze net zo slecht zijn als Joran?
En inderdaad, dit is één kant van het verhaal, waar is de andere? Ik vind dit nou niet echt een betrouwbaar nieuwsbericht, nogal subjectief Nagelbijten / Gniffelen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:05

dat is mijn idee dus ook............lekker makkelijk oordelen naar aanleiding van een kant van het verhaal.
dat het geen frisse kerel is,betekend niet automatisch dat zo'n verhaal ook klopt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:14

liliputter schreef:
Toen ik de uitzending van Joran zag had ik al zo'n vermoeden dat er iets niet helemaal pluis was met hem.

Jaa... Joran had ook echt zijn verhaal gedaan tegen een vent in driedelig pak met een stroopdas in de kleuren van de Nederlandse vlag! Ja Dat zet zoden aan de dijk. Ja

Van Der Eem heeft zelf ruimschoots aangegeven dat hij geen frisse jongen is (geweest), maar mag zo'n persoon dan nooit meer iets goeds doen? De rest van z'n leven moet hij boeten voor wat hij ooit in het verleden heeft gedaan... Blijkbaar.. Hier zijn we allemaal zo heilig.. wij doen allemaal alleen maar goede dingen..

En om deze persoon nu gelijk te vergelijken met Joran, de grootste leugenaar van de wereld zonder geweten... tuurlijk Ja

Hij is geen frisse jongen, hij is een crimineel (geweest). Als dit bericht waar is (met koevoet en vervolgens zo het verkeer) dan is hij behoorlijk stom bezig en verdient hij celstraf. Maar we weten allemaal dat de media het niet kan laten om lekker tegen iemand aan te kunnen trappen, om iemand in een kwaad daglicht te stellen als het kan.