Politicus 2008

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tayga

Politicus 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 20:12

Er is een stemming over de beste en slechtse politicus van 2008

Slechtse:
1: Wilders
2: Verdonk
3: Vogelaar

Beste:
1: Bos
2: Wilders
3: Pechtold

Dit kun je toch niet serieus nemen als Wilders zowel in het rijtje van de beste als van de slechste politicus voorkomt? En Vorig jaar was Verdonk nog de beste politicus.

Ben benieuwd hoe andere mensen naar z'n stemming kijken... en wat voor een waarde zij hieraan hechten.

Mars

Re: Politicus 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:25

Ik vind die hele verkiezing een beetje raar, wat heeft dit nu voor meerwaarde? Laten ze daar in DH gewoon hun werk doen, dit soort 'feestjes' hoeft voor mij niet zo.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:27

Wilders in het rijtje van beste ROFL
1 ding is duidelijk - die man maakt een hoop los met zijn gewauwel Haha!
Verder sluit ik me bij Mas aan - laten ze daar hun werk gaan doen ipv dit soort gedoe...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:05

Ook in Nederland gaat het steeds meer om de poppetjes en minder om de inhoud.

Op zich is het trouwens niet zo gek dat Wilders voor slechtste en beste politicus is genomineerd. Hij is iemand waar je of voor of tegen bent, er zullen maar weinig mensen zijn die neutraal tegenover hem staan. Daardoor is het niet gek dat hij voor beide lijstjes bij de meest genomineerde politici staat.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:10

Ik vind het ook niet zo verwonderlijk dat Wilders in beide rijtjes voorkomt, wat ik wel weer ontzettend vreemd vind is dat Wouter Bos tot beste politicus is gekozen.
En daarmee bewijst het wel weer hoe snel Nederlanders als een blad aan de boom omdraaien, ik zie eerlijk gezegd weinig verschil, en hij is ook niet opeens veranderd, nog steeds een oppprtunistische draaikont.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:02

Mas schreef:
Ik vind die hele verkiezing een beetje raar, wat heeft dit nu voor meerwaarde? Laten ze daar in DH gewoon hun werk doen, dit soort 'feestjes' hoeft voor mij niet zo.

Denk je serieus dat de politici deze verkiezing zelf organiseren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:40

Ik snap niet hoe ze bij deze uitslag komen... ze hebben mij niks gevraagd hoor. Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:52

Consort schreef:
Mas schreef:

Denk je serieus dat de politici deze verkiezing zelf organiseren?

Eh... nee, dat heb ik ook nergens beweerd als je mijn post goed had gelezen, natuurlijk organiseren zij dit niet zelf.

Blijft overeind dat ik het onzin vind en totaal geen meerwaarde vind hebben, laten ze nu maar over gaan tot de
orde van de dag. Daar heeft dit land veel meer aan, gezien de salarissen die de 'heren' in DH verdienen mogen we
toch wel van ze verwachten dat ze zich daadwerkelijk gaan bezighouden met het besturen van dit land, of niet soms?

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:17

@ Mas:
Nu begrijp ik je dan toch echt verkeerd, denk ik..
Je zegt toch dat ze zich met iets anders bezig moeten gaan houden? Daarmee impliceer je toch dat ze zich met die verkiezing bezighouden? Dan doen ze dus niet kan ik je uit zeer betrouwbare bron melden (afgezien van 30 seconden reageren in een microfoon). de salarissen van politici zijn overigens zeker niet hoog (natuurlijk hoger dan een modaal inkomen, maar in mijn ogen totaal gerechtvaardigd gezien de druk, werkuren en exposure), maar dat blijft een dicussie die altijd gevoerd zal worden....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:19

Karl66 schreef:
Ook in Nederland gaat het steeds meer om de poppetjes en minder om de inhoud.

Op zich is het trouwens niet zo gek dat Wilders voor slechtste en beste politicus is genomineerd. Hij is iemand waar je of voor of tegen bent, er zullen maar weinig mensen zijn die neutraal tegenover hem staan. Daardoor is het niet gek dat hij voor beide lijstjes bij de meest genomineerde politici staat.

Dat bedoel ik - hij maakt wel wat los met zijn gewauwel Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:24

Waarom Bos zo is gestegen lijkt mij (voor hem) te danken aan de creditcrisis en de besluiten die hij daarin heeft genomen. Of deze besluiten op lange termijn ook effectief zijn moeten we nog maar zien ;)
En Wilders, tja... Voor of tegen inderdaad. Al moet ik zelf toegeven dat ik zo langzamerhand wel moe van hem begin te worden.
Rita Verdonk haar partij zakt als een zoutzak in elkaar, bovendien hoor je de laatste tijd voor het overgrote gedeelte alleen maar negatieve dingen over haar/haar partij.

Ben al lang blij dat Balkenende niet op nummer één staat :o

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:57

waar is balkenende ????????????