Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Fietser overleden na botsing met tram
DEN HAAG - Een 63-jarige inwoonster van Den Haag is zaterdag om het leven gekomen door een verkeersongeval.
Het slachtoffer reed op de fiets en kwam volgens de politie door nog onbekende oorzaak in botsing met een tram. Ze bezweek korte tijd later aan haar verwondingen. Het ongeval gebeurde zaterdagmiddag op de kruising Escamplaan-Zuiderparklaan.
(ANP)
Bron: AD.nl
Het gebeurd de laatste tijd heel erg veel. Die mensen zijn of aan het bellen, of luisteren naar muziek onderweg of negeren een rood licht, waar het dan te laat is. En de trams kunnen niet even binnen een seconde stoppen. Ook word op dat punt alles zeer goed aangegeven, met lichten enzo en die hoor je heel erg goed. Wel zijn nu de stoplichten defect maar dan pas je extra goed op.
Weer zal de HTM beschuldigd worden dat ze te hard reden. Het gebeurd iedere keer.
baroen schreef:purny schreef:Fietser overleden na botsing met tram
DEN HAAG - Een 63-jarige inwoonster van Den Haag is zaterdag om het leven gekomen door een verkeersongeval.
Het slachtoffer reed op de fiets en kwam volgens de politie door nog onbekende oorzaak in botsing met een tram. Ze bezweek korte tijd later aan haar verwondingen. Het ongeval gebeurde zaterdagmiddag op de kruising Escamplaan-Zuiderparklaan.
(ANP)
Bron: AD.nl
Het gebeurd de laatste tijd heel erg veel. Die mensen zijn of aan het bellen, of luisteren naar muziek onderweg of negeren een rood licht, waar het dan te laat is. En de trams kunnen niet even binnen een seconde stoppen. Ook word op dat punt alles zeer goed aangegeven, met lichten enzo en die hoor je heel erg goed. Wel zijn nu de stoplichten defect maar dan pas je extra goed op.
Weer zal de HTM beschuldigd worden dat ze te hard reden. Het gebeurd iedere keer.
dus , als ik je goed begrijp, zijn de slachtoffers allemaal iets aan het doen wat gewoon dom is op de fiets. m.a.w... eigen schuld dikke bult?
laat ik nou iemand kennen die onder de tram is gekomen, die verblind werd door reflecterende lichten en het gewoon niet zag, een andere die zelf uit moest wijken voor een slingerende auto en daardoor in botsing met een tram kwam.
ik weet niet wat er in dit geval gebeurt is, jij ook niet... en veelal zullen ongelukken gebeuren door verkeersdeelnemers die niet opletten of iets anders aan het doen zijn.. maar soms is een ongeluk ook echt een ongeluk, samenloop van omstandigheden die niemand echt kon voorzien.
het is gewoon tragisch, hoe dan ook, iemand is overleden...
amanda2 schreef:Dat is bij mij om de hoek. Ik snap de traumaheli niet want ik woon 5 min van het ziekenhuis af.
Dit is de 3e dode in een paar weken tijd door een tram... Erg hoor, wie er dan ook 'schuld' heeft.
amanda2 schreef:Dat is bij mij om de hoek. Ik snap de traumaheli niet want ik woon 5 min van het ziekenhuis af.
Dit is de 3e dode in een paar weken tijd door een tram... Erg hoor, wie er dan ook 'schuld' heeft.
crossmonster schreef:En zo is de vader van een kennis ook helemaal van de kaart, hij reed op een 80-weg en plots steekt een fietser over, die hij raakt. Gelukkig overleefde de fietser het, maar wel met flinke verwondingen.
Ik denk persoonlijk dat het in meer dan de helft van de gevallen aan de fietsers zelf ligt.