Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nog zaterdagavond is Bart overleden; zijn vrouw en dochter zijn zondagochtend overleden. Hun zoon verblijft momenteel in kritieke toestand in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht.
Karin schreef:Of dit: http://www.nu.nl/news/1854188/10/Vraagt ... _ANWB.html
Een gewaarschuwd mens telt voor twee IMO. Omdat de files vanmorgen niet zo lang waren was de waarschuwing van de ANWB onzin? Misschien zijn mensen daardoor juist verstandig geweest (eerder/later van huis gaan, thuis werken) en is een hoop ellende voorkomen.
[Edit] Mijn reactie was een reactie op het bericht van Crossmonster.
Juul schreef:Hoorde het vanochtend van m'n moeder.. Mijn eerste reactie was: Laat het jongetje dan inslapen... Weet dat het niet mag, maar dit kind heeft geen leven meer volgens mij.
Yinka schreef:[naam] schreef:Hoorde het vanochtend van m'n moeder.. Mijn eerste reactie was: Laat het jongetje dan inslapen... Weet dat het niet mag, maar dit kind heeft geen leven meer volgens mij.
Het jongetje werd hersendood binnen gebracht en is gisteren overleden. Het is echt heel zielig. Een vriendin van mij die kende de familie persoonlijk.
Bolivia schreef:Wij kregen juist vanochtend te horen dat hij nog niet overleden was..
Maar ik hoop eigenlijk van wel, ook al klinkt het hard.