Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken...
Aan de ene kant verdient hij het omdat het gewoon een monster is. Aan de andere kant...
Maar wat ik niet snap is dat zijn medegedetineerden bij hem kunnen komen terwijl ze goed genoeg kunnen weten wat dan de gevolgen zijn
upendo schreef:Aan de ene kant denk ik 'verdammt!'
(om het maar even voor hem ook duidelijk te maken)
Maar aan de andere kant: Dan worden zijn mede-gedetineerden alias goede kornuiten net zulke 'monsters' als hij eigenlijk is..
Myfairytale schreef:upendo schreef:Aan de ene kant denk ik 'verdammt!'
(om het maar even voor hem ook duidelijk te maken)
Maar aan de andere kant: Dan worden zijn mede-gedetineerden alias goede kornuiten net zulke 'monsters' als hij eigenlijk is..
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens...
Het is normaal dat als jij je aankinderen vergrijpt o.i.d. dat je daarvoor gestraft wordt, ook in de gevangenis, dat weet iedereen.
Gevangenen hebben wat dat betreft nog wel enig besef.
Vind het eerlijk gezegd wel prima dat ie nu bang moet zijn voor zijn medegedetineerden! (wrijft in handjes)
Myfairytale schreef:@Upendo; Ik snap je punt hoor, maar ik zou het prachtig vinden...
![]()
Miss_Montana schreef:Ben iig blij dat hij ook in de gevangenis door zijn medegedetineerden uitgekotst wordLaat hem maar lekker wegrotten en bang zijn al die jaren, daar heeft hij zelf ook een handfje van. Erg aardig van die gasten dat ze hem uit de weg willen ruimen. Echter is dit stuk onderkruipsel de extra jaren die je ervoor krijgt het niet waard denk ik...