Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bluebontje schreef:Ik snap best dat ze hem hebben neer geschoten. hij had heel veel schade en leed kunnen veroorzaken.
Maar in mijn ogen hadden ze beter meteen kunnen schieten, ipv hem aan te rijden. Dat had het dier nog meer stress bespaard.
Narya schreef:Ik vond het verbijsterend om te lezen dat ze er maar gewoon met een auto op in rijden in de hoop dat hij dood gaat. Dat lijkt me een hele, hele pijnlijke manier om aan je einde te komen. En het dan maar goed proberen te praten door te roepen dat hij toch wel dood gegaan zou zijnMe dunkt dat de manier waarop toch wel wat uitmaakt.
Narya schreef:Ik vond het verbijsterend om te lezen dat ze er maar gewoon met een auto op in rijden in de hoop dat hij dood gaat. Dat lijkt me een hele, hele pijnlijke manier om aan je einde te komen. En het dan maar goed proberen te praten door te roepen dat hij toch wel dood gegaan zou zijnMe dunkt dat de manier waarop toch wel wat uitmaakt.
Plien91 schreef:Ik vind het echt ronduit BELACHELIJK dat de politie het arme dier probeerde te doden door hem aan te rijden. Super gevaarlijk voor de politie + omstanders, zeker omdat hij daarna weer opkrabbelde, maar nog veel zieliger voor de stier.. Geen leuke manier om aan je einde te komen.
Snap écht niet dat ze het beestje niet onmiddelijk hebben afgeschoten..