Wat vinden jullie van het beleid van Obama's voorganger Bush. Eigenlijk heb ik nog niets anders dan negatieve dingen gehoord, ik ben benieuwd als er mensen zijn die het helemaal anders zien en juist wel vinden dat Bush veel goede dingen heeft verwezenlijkt. Zelf is zowat het enige wat ik hoor "gigantisch begrotingstekort", "economische ramp", "hoe zit het met de war on terrorism", om nog maar te zwijgen van de in mijn ogen schandelijke waterboard-akkoord dat hij getekend heeft (voor degene die het niet kennen: Het toelaten van gevangen te folteren door middel van hun gezicht onder water te houden om hun te laten overgaan tot bekentenissen dat ze iets te maken hebben met het terrorisme. Het schijnt ondertussen wel terug ingetrokken te zijn omdat het indruist tegen de rechten van mens, al vind ik het ook verontrustend dat dit maar zou gebeurd zijn met een nipte meerderheid). Maar ik kan eigenlijk nergens iets vinden waarbij mensen zeggen 'kijk, dat heeft hij nu eens ècht goed gedaan." Dat vertelt denk ik wel aan welke kant ik momenteel sta, tenzij iemand nu met een hoop grote dingen komt die Bush wel goed heeft gedaan.