Merendeel top zorginstellingen verdient te veel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke84

Merendeel top zorginstellingen verdient te veel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 10:57

DEN HAAG - Het merendeel van de bestuurders van instellingen voor de thuis-, ouderen- en gehandicaptenzorg verdient meer dan hun eigen vastgestelde norm van bijna 220.000 euro per jaar.
(c) ANP
Hele stuk is hier te lezen.

Dat is toch echt van de zotte he.. Stoom uit je oren
Zelf heb ik ook in de zorg gewerkt en de druk is zo enorm hoog, bezuinigingen overal.
Mensen die gewoon niet de zorg kunnen krijgen die nodig is en dan lees je hier dat die topmannen zo overdreven veel geld verdienen. Het wordt tijd dat een deel van dat geld zelf in de zorg gestoken gaat worden!

randalinpony

Re: Merendeel top zorginstellingen verdient te veel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:22

Uit het artikel:

Citaat:
Wel kan de staatssecretaris eisen dat een injectie die zij geeft aan in financiële nood verkerende instellingen, wordt besteed aan de zorg en niet aan bonussen.

Nee, dat haalt je de koekoek!
Alleen al het idéé van bonussen voor bestuurders van in nood verkerende instellingen, en dan van belastinggeld, is zo bizar dat het een schandaal is dat dat nog extra vermeld moet worden. Boos!

Meer zorg in de zorg!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:19

Dat die mensen zichzelf nog durven aan te kijken in de spiegel, ik zou me doodschamen als ik zoveel zou verdienen en de mensen op de vloer krijgen stukken minder + er is niet genoeg geld om de zorg te verlenen die mensen verdienen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:37

Tja helaas is het niet alleen in de zorg dat de top veel te veel bonussen krijgen Vork

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:43

Ik vind het ook belachelijk. Heb ook in de zorg gewerkt, en inderdaad de werkdruk ligt er enorm hoog (met alle gevolgen van dien). Bezuinigen, bezuinigen en nog een bezuinigen, en hun maar lekker veel verdienen.