Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:Ik vond het wel komisch om te zien dat een jongen over een meisje van 13 dat naast hem stond zei dat elke jongen haar wel kon krijgen. Vervolgens besefte het meisje volgens mij dat iedereen haar als een enorme prutsmuts zag en liep ze huilend weg
odetteke schreef:Tja, als je als ouders je dochter van 13 uberhaubt laat uitgaan ben je zelf net zo fout!
MarcoBorsato schreef:odetteke schreef:Tja, als je als ouders je dochter van 13 uberhaubt laat uitgaan ben je zelf net zo fout!
Het was een jongerencentrum, dat noem ik geen uitgaan
Heb jij uberhaupt wel wat van de documentaire gesnapt?
odetteke schreef:Nou, als je 13 bent en je bent blijkbaar zo dom dat je niet ziet dat iedereen misbruik van je maakt en je beseft het pas als iemand het recht in je gezicht zegt en je bijna begint uit te lachen vind ik dat enerzijds triest, maar aan de andere kant ook wat komisch... het is een soort leedvermaakHet meisje heeft zo hard haar best gedaan om er bij te horen, vrienden te krijgen en gerespecteerd te worden dat ze juist niet gerespecteerd wordt.
XxriieterxX schreef:kun je dit ook op internet bekijken bij programma gemist?
ben wel benieuwd opzich.
MarcoBorsato schreef:Bovendien is het niet komisch, punt. Iemand die zo onzeker is dat ze dingetjes tegen haar zin doet, en daar verdrietig van wordt, dat is verschrikkelijk sneu en totaal niet om te lachen, in de verste verte niet. Waar zit je verstand, damn...