Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Obama: Mocht McCain aan de macht komen dan zijn we nog verder van huis.. Want hij zit wel aardig op 1 lijn met Bush qua gedachten.
Katja schreef:Ik hoop heel hard op Obama maar ik vrees het ergste.
McCain lijkt me nog niet zo'n ramp maar als hij komt te overlijden (nog niet ondenkbaar gezien zijn leeftijd) komen we met de enge Palin te zitten.
detour schreef:Katja schreef:Ik hoop heel hard op Obama maar ik vrees het ergste.
McCain lijkt me nog niet zo'n ramp maar als hij komt te overlijden (nog niet ondenkbaar gezien zijn leeftijd) komen we met de enge Palin te zitten.
Misschien beetje dom, maar wat maakt haar eng?..
Zijn die verkiezingen idd niet gewoon doorgestoken kaart?![]()
sarah_m schreef:Tsjaa eigenlijk allebij niet.. Ze zijn allebij voor doodstraf, het vrij dragen van geweren en tegen homohuwelijk.
Maar als ik echt MOEST kiezen dan wel Obama, want ik vind Sarah Palin 100X niks, obama is jonger en heeft een dus wat betere blik op wat er zich nu afspeeld en mc cain maakt alleen maar reclame door obama af te zeiken, voor mij staat dat gelijk aan dat hij dus duidelijk niks goeds over zich zelf kan zeggen. Van een ander afkraken word je zelf niet beter, nee tegenovergesteld
Tieneke schreef:Mwoah, ik vraag me af of je daar als gast veel van zal merken? Ik merk er in het dagelijks leven totaal niks van dat België een flutregering heeft...