De politie van Gouda heeft een mevrouw die aangifte kwam doen van mishandeling gevraagd om maar een paar dagen later terug te komen. Ze liep haar krantenwijk toen ze werd lastiggevallen door een paar hele jonge jochies,waarvan er een uiteindelijk een dartpijltje in haar gezicht gooide,vlak onder haar oog.
dit soort dingen is niet belangrijk genoeg voor de politie denk ik? schandalig zeg.......
jezus zeg, zo gaat dat altijd, ze zijn veel te druk met mensen te pakken die eens door rood licht rijden of 2km te hard. dan dingen waar ze zichzelf echt mee bezig horen te houden. polite van Nederland stelt gewoon niks voor ! dat is me al vele te vaka opgevallen
Mijn zus woont in Gouda en moet dus ook die bewuste busroute hebben naar haar werk. Die route waar de chauffeurs ook hun werk stil gelegd hadden. Ik word daar niet vrolijk van, kind werkt op belachelijke tijdstippen en moet altijd in haar eentje nog over straat. Als ik dan zo'n verhaal weer lees, knijp ik m stiekem soms toch een beetje.
Gouda heeft heel hard wat veranderingen nodig maar om heel eerlijk te zijn wordt nu alles opgeblazen terwijl het al jaren ellende is. Dit is echt niet van het laatste half jaar. Ze zijn gewoon veel te lang te laks met ingrijpen geweest. Dan krijg je zulke excessen.
een vriendin van mij is laatst over voicemail en per briefje in de bus bedreigt met de dood door haar ex . we zijn gelijk naar het politiebureau gegaan omdat het bij hun bekend is dat hij zo agressief is . daar aangekomen moest ze een afspraak maken voor de aangifte .
ik dacht dat ik gek werd ik zei ook gelijk tegen meneer agent hallo hij dreigt niet haar fiets te jatten . maar meneer agent trok zich daar niks van aan .
uiteindelijk heeft ze een week bij mij in huis gezeten en na 3 dagen heeft ze dr aangifte kunnen doen . toen is ie voor verhoor opgeroepen maar moet nu nog komen .
echt belachelijk dit .
en maar bekeuringen uitschrijven ik snap het echt niet meer waar gaat dit heen .
Dat is toch geen nieuws? Dat is op veel plaatsen altijd zo geweest! Of in elk geval zolang ik me kan herinneren. Het verbaast mij altijd weer hoeveel mensen weggestuurd worden met een rotsmoes (en hoeveel er dan niet terugkomen).
vandaag is mijn vader weer bedreigd en bespuugd door zo'n kl*tegozer.......en denk maar niet dat de politie er iets aan doet,die zegt tegen hem dat ze daar niets aan doen.......de politie in Amsterdam is geen haar beter