Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Ik vraag me echt wel af of het straks met de Kerst zoveel rustiger gaat worden bij de kassa...
Falbala schreef:1. De Telegraaf niet lezen (=flutkrant)
2. Zelf gewoon altijd nadenken en niet in paniek raken door wat er allemaal om ons heen gegild wordt.
RedPassion schreef:Ik was net in de stad en het was druk genoeg, er worden nog bakken met geld uitgegeven hoor
LiNdA1986 schreef:Volgens mij gaat het land zo slecht nog niet als er geroepen wordt, als je kijkt naar wat mensen nog allemaal uitgeven in de stad.
MISTRAL94 schreef:Ik geloof niet dat de kredietcrisis paniekzaaien is,
MISTRAL94 schreef:Zou er niet te licht over denken, feit is dus wel dat het geen paniekzaaien is.
Maartje1990 schreef:Daar zit wel veel waarheid in.je moet juist níet zuiniger gaan leven! want dát zorgt juist voor die slechte economie! Kijk als wij bijv. geen vertrouwen meer hebben in de banken en we gaan allemaal opeens onze rekeningen leeg maken, gaan de banken failliet en dán gaat het nóg slechter met de economie! Gewoon niet zo'n zorgen maken want als je zo zuinig gaat leven dán gaat 't nóg slechter met de economie alleen dát bedenken mensen zich niet!