Citaat:BREDA - Bij een ernstig ongeval in de St. Ignatiusstraat in Breda is afgelopen nacht een 19-jarige Bredase om het leven gekomen.
Vier overige inzittenden, twee inwoners van Breda van 18 en 19 jaar, een 20-jarige inwoonster van Breda en een 17-jarige inwoner van Made raakten licht tot zwaargewond. Dat heeft de politie gemeld.
De 19-jarige bestuurder van de auto is aangehouden. Bij hem is in het ziekenhuis een bloedproef afgenomen. De politie verdenkt hem van rijden onder invloed. Volgens de politie zei de verdachte in zijn eerste verklaring dat hij zich niet goed kon herinneren hoe het ongeval was gebeurd.
Het ongeval vond plaats op de St. Ignatiusstraat. De bestuurder verloor in een bocht de macht over het stuur en reed met hoge snelheid tegen een boom. De auto vloog door de klap in brand. De 19-jarige vrouw overleed ter plaatse aan haar verwondingen Drie jonge mannen en een tweede vrouw, die in de auto zaten, raakten licht tot zwaar gewond.
Bron: http://www.bndestem.nl/regio/breda/3744 ... -Breda.ece
Ik ken het meisje.. Nogmaals word ik dit jaar met mijn neus op de feiten gedrukt.
Nogmaals wordt het mij duidelijk dat het leven zo kort is.
Maar, nogmaals veroorzaakt een dronken chauffeur een ongeluk. Leren ze het nu nooit?
Ik hoop dat die jongen voor de rest van zen leven zal weten, dat drinken en rijden absoluut niet samengaan.

Maar, waarom stapte ze nu bij iemand in de auto die gedronken had?
Kon ze dan met niemand anders mee? Ze kon altijd mensen bellen, die hadden haar wel opgehaald

Ze was nog zo jong. Het leven had haar nog zoveel te bieden..
Ze lachte altijd, was altijd vrolijk. Ik heb haar nooit 1 keer ongelukkig gezien.
Rust zacht Ysabelle. We zullen je missen