Electra63 schreef:@996981
Ik zal snel reageren, heb niet veel tijd.
De bron van BigOne vind ik een column met een opsomming van de PVV beloftes die niet zijn of worden waargemaakt.
Ik vond hem grappig, maar hecht er geen waarde aan.
Wat de rest betreft van jouw bericht, jij doet altijd aan cherry-picking, je popt op, geeft kritiek op bepaalde bokkers, vooral om te stoken.
Je doet dat heel slim, uitlokken binnen de grenzen van Bokt.
Waarom weinig bokkers nog reageren?
Er is niet veel nieuws inderdaad, er valt nog niet veel te discussiëren, behalve over het selectief twitteren door de fractievoorzitters.
Er zijn weinig argumenten om dit kabinet te verdedigen of om blij mee te zijn?
Ga maar eens het rijtje uit de link van BigOne tegenspreken, dat wordt lastig.
En dan vergeten we de leugens van de VVD waarop het vorige kabinet is geklapt.
Vergeten we dat Omtzigt toch niet heel principieel is.
En de BBB er vooral zit voor de agrireuzen en niet voor de gewone boer.
Vergeten we ook dat Schoof een marionet is, die weinig kan inbrengen tegen Wilders.
Ik lees graag waarom mensen blij of tevreden zijn met dit kabinet.
Ik ben niet links, ik ben vooral tegen discriminatie en racisme.
@Cer,
Ik begrijp jouw berichten vaak niet. Jij stelt "altijd" algemene vragen en dan krijg ik de indruk dat jij vooral "advocaat van de duivel" wil spelen.
Ik hou gewoon van open en eerlijk je mening zeggen.
Stem je op de PVV omdat je vindt dat er teveel buitenlanders zijn, prima. Maar wees dan niet boos als anderen je een racist vinden.
Ik ben het verder met Pien eens, in dit topic ken ik niemand persoonlijk, ik spreek voor mijzelf.
Een Cherrypicking, rasistische wappie. Check… 
Ik realiseerde me niet dat je in dit topic geacht wordt op ieder onderwerp te reageren. Ook als je interesse er niet naar uitgaat of omdat je er gewoon te weinig verstand van hebt om mee te praten. Dat je anders aan Cherry picking doet. Mocht ik me nog bedenken en toch ooit weer mee willen gaan posten zal ik dat onthouden.
Net als Cer verwonder ik me al lange tijd over het feit dat men in dit topic zo makkelijk wegkomt met beweringen zonder bronvermelding juist daarom moest ik lachen dat BigOne met deze “bron” aankwam zonder enige voetnoot over kwaliteit. Die kwam er later ook niet door andere Bokkers. Dat doet mij vermoeden dat er dus geen kritiek op is. Ik heb dat wel.
Wbt het teruggelopen aantal posters; die liep al terug voor bekend werd wie de verkiezingen gewonnen had. Die relatie zoals jij die schetst lijkt me echt nihil. Ik denk dat de kans groter is dat men aftaait omdat je hier gewoon voor racist kan worden uitgemaakt zonder onderbouwing, zonder ingrijpen van mods.
Wbt je verwijt dat ik in mijn posts binnen de regels van Bokt blijf, dat lijkt me niet meer dan logisch? Die regels zijn niet zo streng. Als je je daar niet aan houdt wordt het niet echt gezellig denk ik?
Citaat:
1 - We vragen je hier altijd respectvol te reageren en discussiëren.
2 - Op Bokt mogen geen ruzies worden uitgevochten, ook tegen pesterijen treden de mods op.
3 - Kritiek mag, maar blijf altijd gefundeerd reageren.
4 - Bij overtreding van de regels zullen de moderators ingrijpen en kan je geband worden.
5 - Ook het hinderen van andere bezoekers van de site is niet toegestaan.
https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
Dat je pvv-stemmers racisten vindt, als de enige reden om pvv te stemmen de migratie standpunten zijn kan ik inkomen (al kun je ook iets vinden van het huidige migratiebeleid zónder racist te zijn. Het is immers niet dat dit van een lijen dakje gaat) Dat je óók mensen die zich op bepaalde punten kunnen inleven in rechtse stemmers racisten vindt, vind ik oprecht bizar. En dat is wel wat je nu doet. Want ondanks dat je het niet rechtstreeks doet, noem je me een racist. Uitnodiging om dit via PB wel zo expliciet te doen incluis.
Goh wat is het raar dat dit topic leegbloed.