Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Even alle beloftes van de PVV/wilders op een rij en wat er wel/niet van doorgaat, conclusie; lijst voor de bühne , al zijn stemmers voor de gek gehouden:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ingle=true
purny schreef:BigOne schreef:Even alle beloftes van de PVV/wilders op een rij en wat er wel/niet van doorgaat, conclusie; lijst voor de bühne , al zijn stemmers voor de gek gehouden:
We zijn niet anders gewend van partijen toch, niet alleen PVV heeft er een handje van maar ook andere partijen.
BigOne schreef:996981 schreef:Wauw. Nu snap ik dat je niet graag je bronnen vermeld
Heb je nog wat nuttigs toe te voegen of heb je het sneren tot je beroep gemaakt ? Het is maandag zullen we maar denken.
Zijn naam staat in de eerste regel, tijd voor een leesbrilletje ?
BigOne schreef:Tja, Wilders heeft nog nooit een interview gegeven dus wat dat betreft. Wat betreft timing, deze lijst is al enkele maanden aanwezig en er wordt steeds meer afgestreept en dus werd het wel eens tijd dat hij gedeeld werd, vooral voor de volgende verkiezingen!
996981 schreef:BigOne schreef:Tja, Wilders heeft nog nooit een interview gegeven dus wat dat betreft. Wat betreft timing, deze lijst is al enkele maanden aanwezig en er wordt steeds meer afgestreept en dus werd het wel eens tijd dat hij gedeeld werd, vooral voor de volgende verkiezingen!
Waar heeft het feit dat Wilders geen interviews geeft betrekking op?
Mijn punt qua timing is dat de regeringsperiode nog niet om is. Sterker nog; die is net begonnen. Van heel veel punten kun je dus nog niet met stelligheid zeggen dat hij ze niet waar heeft gemaakt. Dat is wel hoe het in dat document gepresenteerd wordt. Het feit dat de onderbouwing van de “Nopes” veelal ontbreekt zegt ook voldoende.
Electra63 schreef:996981 schreef:Waar heeft het feit dat Wilders geen interviews geeft betrekking op?
Mijn punt qua timing is dat de regeringsperiode nog niet om is. Sterker nog; die is net begonnen. Van heel veel punten kun je dus nog niet met stelligheid zeggen dat hij ze niet waar heeft gemaakt. Dat is wel hoe het in dat document gepresenteerd wordt. Het feit dat de onderbouwing van de “Nopes” veelal ontbreekt zegt ook voldoende.
Maar afschaffing ER is wel zeker dat dit niet direct is afgeschaft, dat wordt over 2 jaar gehalveerd (met als compensatie verhoging premie waarschijnlijk).
Iedereen herinnert zich toch nog wel het debat met vragen van "burgers", waarin een PVV-dame boos werd op Timmermans, dat hij niet kon beloven, dat ER niet direct kon worden afgeschaft en Wilders direct riep: wij schaffen dit direct af, als PVV de grootste wordt !
Tja, van die belofte is niets gekomen en hij heeft toen met dat debat heel veel kiezers voor zich gewonnen.
BigOne schreef:Even alle beloftes van de PVV/wilders op een rij en wat er wel/niet van doorgaat, conclusie; lijst voor de bühne , al zijn stemmers voor de gek gehouden:
996981 schreef:Ik zeg toch niet dat niks waar is van wat er staat?
996981 schreef:Uh, dat heb ik wel gedaan. Door te beargumenteren waarom ik het een slechte bron vind. Dat dit niet de bijdragen zijn die jij graag wil is wat anders.
Electra63 schreef:996981 schreef:Uh, dat heb ik wel gedaan. Door te beargumenteren waarom ik het een slechte bron vind. Dat dit niet de bijdragen zijn die jij graag wil is wat anders.
Kijk even je 1e reactie na op het bericht van BigOne, daar zie ik geen onderbouwing, maar wel een sneer of steek onder water.
Valt me vaker op, maar goed, ik kan het missen
purny schreef:BigOne schreef:Even alle beloftes van de PVV/wilders op een rij en wat er wel/niet van doorgaat, conclusie; lijst voor de bühne , al zijn stemmers voor de gek gehouden:
We zijn niet anders gewend van partijen toch, niet alleen PVV heeft er een handje van maar ook andere partijen.
purny schreef:We krijgen ook nog steeds 1000 euro van Rutte, die ook vergeten?