Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Ik heb echt niet veel aan die stemwijzers. Er zijn veel te veel onderwerpen waar ik 'neutraal' moet ingeven. Omdat ik simpelweg te weinig verstand van het onderwerp heb en/of de consequenties niet kan overzien. En de mitsen en maren ontbreken bijna altijd.
Naja, Jan Terlouw zei: Hoed u voor de mensen die iets zeker weten.Ik weet maar weinig zeker, haha.
Nikass schreef:princequillo schreef:Ik ben een stille meelezer maar hier loop ik ook tegenaan, al heb ik het met twee à drie partijen. De punten die me dan dwars staan zijn ook echt wel belangrijk voor mij, ik begin nu toch wel een beetje keuzestress te krijgen.![]()
Bij check je stem kwam Volt ook erg hoog bij mij, heb eigenlijk nooit zoveel op deze partij gelet. PvdD ook, maar ik weet al bij voorbaat dat dat hem niet wordt. Verder stond SP en GL/PvdA hoog. GL/PvdA was ooit mijn keuze geweest maar ben ik hard op afgeknapt recent. Nog even goed nadenken dus.
Welk dilemma loop je tegenaan?
Welke punten geef je aan als extra belangrijk?
Bij mij is dat onder andere:
Vee; Eigen Risico; Kerncentrales;
Gezinshereniging; Belasting op vermogen; Stikstof; Hoger minimumloon; Minimumstraffen;
anjali schreef:juval schreef:links is het veel meer met elkaar eens dan rechts volgens dit plaatje.
Omtzigt en BBB zijn het ook wel aan elkaar gewaagd, verschillen niet zo veel qua stemmen.
Maar, Omtzigt zou tegen de "agro-industrie" zijn en BBB juist voor. Volgens wat ik vernomen heb uit de media.
pien_2010 schreef:Waarom zijn die wolven zo belangrijk voor je Anjali?
VuurVleugels schreef:Geen enkele partij gaat wolven tegen kunnen houden aan de grens, om dat die de hoogste prioriteit te geven vind ik (persoonlijk) zonde van je stem.
Edit: maar dat hoeft natuurlijk niet de enige motivatie te zijn en ik denk dat de SGP goed bij je overtuigingen past Anjali, dus als jij je er goed bij voelt gewoon doen dan.
anjali schreef:pien_2010 schreef:Waarom zijn die wolven zo belangrijk voor je Anjali?
Omdat ik een pony heb die graag op zijn weitje staat zonder vermoord te worden. En ook voor het leven van alle andere weidedieren .Als dit zo doorgaat met die wolven dan wordt het onmogelijk om nog dieren op de wei te hebben staan.
anjali schreef:Ene Soumaya Sahla, veroordeelde vroegere terroriste, is uit de VVD gegooid waar zij door Frits Bolkestein ingezet was, nu is uitgekomen dat zij deze 90-jarige grote geldsommen heeft afgetroggeld. Ik vond het vroeger al vreemd, wat moet hij met die foute meid dacht ik toen. Een soort sugardaddy in de politiek.Zijn vrouw vond het ook helemaal niet leuk omdat hij vaak die Soumaya meenam naar bijeen komsten i.p.v. haar. Men zegt nu dat hij geestelijk niet goed meer was en zij daar misbruik van maakte.
anjali schreef:pien_2010 schreef:Waarom zijn die wolven zo belangrijk voor je Anjali?
Omdat ik een pony heb die graag op zijn weitje staat zonder vermoord te worden. En ook voor het leven van alle andere weidedieren .Als dit zo doorgaat met die wolven dan wordt het onmogelijk om nog dieren op de wei te hebben staan.