Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Trump heeft wel de Dei programma’s op de korrel, daar vallen ook vrouwelijke piloten onder. Een organisatie die al 17 jaar bestaat om oplossingen voor vrouwelijke piloten te vinden ( bvb 2 delige vliegenierspakken want gulp heb je niets aan in combat ) is ook op de sanctielijst gezet.
Electra63 schreef:https://www.volkskrant.nl/buitenland/zw ... searchbox/
Uit lesmateriaal van de Amerikaanse luchtmacht zijn vrouwelijke en zwarte piloten weggeretoucheerd, in de lijn van Trump.
ruitje schreef:Laten we een topic openen over alle goede dingen die Trump doet.Het lijkt nu bijna alsof Trump alsnog de schuld krijgt van Fake nieuws waar hij niks aan kan doen, omdat 'hij het wel had kunnen doen'
Polar schreef:Dat zal een kaskraker worden zegruitje schreef:Laten we een topic openen over alle goede dingen die Trump doet.Het lijkt nu bijna alsof Trump alsnog de schuld krijgt van Fake nieuws waar hij niks aan kan doen, omdat 'hij het wel had kunnen doen'
Misschien krijgen we dan een beter beeld van hem hoe hij volgens sommige mensen écht is.
Citaat:Het ergste is dat dit soort "bronnen"gelijk geloofd worden, omdat het dus wel iets is wat Trump zou doen
Citaat:Maar dát soort fake news zegt Trump dan weer niks over natuurlijk
Citaat:Maar het is sowieso bizar dat het niet overduidelijk is dat het parodie is of niet.
Polar schreef:Ik was wel degelijk serieus met mijn opmerking over de goede dingen die Trump heeft gedaan/doet.
Mag ook hier uiteraard, maar ik zie het hier eigenlijk nooit voorbij komen.
Jammer dat dat blijkbaar als persoonlijke aanval wordt gezien.
Er wordt door mensen die voor Trump zijn vaak gezegd dat 'wij' de verkeerde media volgen en dat het zo in elkaar wordt gezet dat je een raar beeld van hem krijgt.
Ik ben dus oprecht wel benieuwd naar de beelden en bronnen die zij gebruiken.
ruitje schreef:Polar schreef:Ik was wel degelijk serieus met mijn opmerking over de goede dingen die Trump heeft gedaan/doet.
Mag ook hier uiteraard, maar ik zie het hier eigenlijk nooit voorbij komen.
Jammer dat dat blijkbaar als persoonlijke aanval wordt gezien.
Er wordt door mensen die voor Trump zijn vaak gezegd dat 'wij' de verkeerde media volgen en dat het zo in elkaar wordt gezet dat je een raar beeld van hem krijgt.
Ik ben dus oprecht wel benieuwd naar de beelden en bronnen die zij gebruiken.
Even afgaande op zijn vorige presidentschap( want nu zit hij er wat kort)
-Sterke economie/ beleggers haalden veel winst
-Ondernemers minder regels en meer winst
-Laagste werkeloosheid in 50 jaar,waarbij vooral opviel dat de laaggeschoolden goed aan het werk kwamen.( en dat komt ook deels door zijn harde immigratie beleid)
Uitleg daarover staat in deze bron
https://decorrespondent.nl/11791/waarom ... a524562382
Ik denk, maar dat vul ik in. Dat bovenstaande punten voor veel Amerikanen veel belangrijker zijn dan dat ze voor ons zouden zijn, door de manier waarop het land is ingericht.
Oh en op persoonlijke titel vind ik Trump zijn economische tegengas tegen China boeiend, naar mijn mening zijn wij te afhankelijk van dat land.
Ik ben overigens niet pro-trump. Ik heb dit ook moeten googelen omdat ik nou niet zo 123 iets kon opnoemen uit mijn hoofd
ruitje schreef:Even afgaande op zijn vorige presidentschap( want nu zit hij er wat kort)
-Sterke economie/ beleggers haalden veel winst
-Ondernemers minder regels en meer winst
-Laagste werkeloosheid in 50 jaar,waarbij vooral opviel dat de laaggeschoolden goed aan het werk kwamen.( en dat komt ook deels door zijn harde immigratie beleid)
Uitleg daarover staat in deze bron
https://decorrespondent.nl/11791/waarom ... a524562382