Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:irmaz schreef:Hier is wel een helder stuk waarin aangegeven wordt hoe de relatie Glyfosaat en gezondheidsschade is volgens de huidige kennis. Ik zou mijn paard in ieder geval niet op een weiland zetten waar eerder Glyfosaat op is gebruikt...
https://www.newscientist.nl/nieuws/hoe- ... glyfosaat/
Maar-de buurman spuit ermee en jouw paard en weitje krijgt vanwege de wind ook de volle laag. Ikzelf ook al fietsend tussen velden (meestal voor mais) die ze aan het volspuiten waren.
pien_2010 schreef:Eet je die bramen dan ook?
nps schreef:Ik vind het dus juist fijn om zelf hapjes voor haar te maken, van vers fruit en verse groente. Ga inderdaad op zoek naar biologisch, voelt niet lekker dit.
Citaat:Ik eet echt alleen nog maar bio-aardappels nu ik heb gezien wat er over die standaard patatten wordt uitgegoten
pien_2010 schreef:nps schreef:Ik vind het dus juist fijn om zelf hapjes voor haar te maken, van vers fruit en verse groente. Ga inderdaad op zoek naar biologisch, voelt niet lekker dit.
De eerste drie jaar hebben al onze kinderen biologisch gegeten. Bijna 100 %
Vanaf hun 3de aten ze met ons mee en dat was puur omdat we het niet konden betalen want 40 jaar geleden was het zo vreselijk duur dat er echt niet drie kinderen en twee volwassenen biologisch konden eten. Potjes kregen ze zelden, alleen als het echt niet anders kon. Ik denk dat zelf koken en biologisch kopen heel erg belangrijk is voor iedereen maar vooral voor die kleintjes en hoe langer je dit kan betalen hoe beter het is .
nps schreef:Ik geef mn baby supermarktaardbeimaar nu dus niet meer. het klinkt alsof er heel veel kunstgrepen aan te pas moeten komen voor een goede oogst…,
anjali schreef:BigOne schreef:Wanneer je dan echt schone aardbeien wil dan gewoon biologisch kopen. Juist in die van de supermarkten blijken veel te veel gif te zitten met AH en Lidl voorop.
Hoe zit het met de Aldi?
anjali schreef:@BigOne, dus niet beter alhoewel er wel Planet Proof opstaat. Maar dit rapport is uit 2021, misschien inmiddels verbeterd?
_San87_ schreef:Loretta schreef:Wat er nu al dagenlang in Groot Brittanie gaande is dat is echt te gek voor woorden.
Zo goed volg ik de UK niet. Maar wat is dat land inmiddels diep gezonken.
Wat bedoel je precies?
_San87_ schreef:Oh, daar heb je t over. Was dat niet a.d.h.v. een Arabische (?) in Engeland geboren jongen die op kinderen in ging steken en iets met Allah riep?
BigOne schreef:_San87_ schreef:Oh, daar heb je t over. Was dat niet a.d.h.v. een Arabische (?) in Engeland geboren jongen die op kinderen in ging steken en iets met Allah riep?
Nee, het was een jongen van christelijke ouders, totaal niets met islam of immigranten te maken behalve dat hij een ander kleurtje heeft .
Geboren in Engeland en ouders staan heel goed bekend.
Maar natuurlijk willen de opruiers graag wat anders laten horen waaronder een van de grootste , Tommy Robinson, een grote vriend van Wilders die hem zelfs een rondleiding in ons parlement heeft gegeven. En dit kan ook in Nederland gebeuren!!