Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:http://ummahfilms.blogspot.com/2006/07/ ... igion.html
http://www.harunyahya.com/other/holland ... risme3.php
kijk de film el risallah,
lees de koran
lees en bekijk deze bovenstaande links.
ik heb over al deze pagina's alles wel verteld. ik ga nu steeds in herhaling vallen. sorry. ik heb geen zin meer om 40x hetzelfde te typen. ik ben inmiddels met geldige bronnen gekomen. scrol anders terug en lees wat ik heb getypt
jameyskatje schreef:Mystica schreef:Ik probeer mijn standpunt uit te leggenIk heb niets tegen moslims, maar wel tegen Mohammed. En wel om deze reden. Ik snap ook echt niet dat bij deze man standaard (vzmh) staat, want zelf was hij ook niet zo van de vrede, en hoe zoiemand als profeet gezien kan worden.
Nog wel een vraag uit nieuwsgierigheid. Wat houd bij jullie de originele bijbel in? Dat de Thorah "de wet" is weet ik, maar de originele bijbel is niet het oude testament, wat het oudste heilige boek is toch? ( en ja, ik weet dat de thorah onderdeel van het oude testament is)
wij zijn verplciht op vzmh achter zijn naam te schrijven.(zoals bij alle andere profeten) en deze man was WEL VREDELIEVEND. je kent zijn biografie niet, je volgt door nietmoslims geschreven teksten, je bent geen moslim. sorry hoor. maar vertel mij niet dat deze man niet vredelievend was. als je wil mag je een boek komen halen. hoe kan het zijn dat moslims meer van hem houden dan van hun eigen echtenoot? hoe kan het dat mensen huilen wanneer ze herdenken wat hij voor ons heeft gedaan?? omdat hij zo'n goed hart had.
kijk. ik komt met vele bewijzen uit de Koran. die het aller betrouwbaarst zijn wat dit betreft. en jij komt met een lap tekst die hoofdzakelijk door nietmoslims is geschreven.
jameyskatje schreef:maar stel dat de moslims opstaan.. dit zal toch alleen maar negatieve aandacht als gevolg hebben. positief in het nieuws komen we toch niet. (ookal zijn er genoeg goede acties)
nee blijf liever zitten. straks staat de verkeerde op
Mystica schreef:jameyskatje schreef:http://ummahfilms.blogspot.com/2006/07/ ... igion.html
http://www.harunyahya.com/other/holland ... risme3.php
kijk de film el risallah,
lees de koran
lees en bekijk deze bovenstaande links.
ik heb over al deze pagina's alles wel verteld. ik ga nu steeds in herhaling vallen. sorry. ik heb geen zin meer om 40x hetzelfde te typen. ik ben inmiddels met geldige bronnen gekomen. scrol anders terug en lees wat ik heb getypt
Ik ben al weken bezig met het lezen van de koranIk ben zelfs al bij het hoofdstuk Maria ( marjam).
Die film lijkt me eerlijk gezegd niet echt objectief
jameyskatje schreef:ja ik ben de moslimwereld niet. ik ben slechts 1 moslim. er word wel opgestaan. hou de nmo en de nio in de gaten er word veel aandacht aan gegeven vind ik hoor. ook in de moskeeen krijgen wij te horen hoe we ons het beste kunnen opstellen.
soms denk ik ook: was er maar een islamitische wilders..
maar ach. de meeste volwassenen en verstandigen denken: het waait wel over
jameyskatje schreef:sorry maar jullie klinken echt gehersenspoeld. omdat wilders deze man met hitler heeft vergeleken. hoe durft hij eigenlijk.
deze man was niet gruwelijk. geloof me. ga zijn film bekijken en kom bij mij terug
Mystica schreef:Niet verplicht, het is gewoonte.
Edit: geen antwoord op de vraag wat de originele bijbel is.
edit2: Als je wel een islamitische naam hebt en die bij je geboorte hebt gekregen excuses
jameyskatje schreef:maar stel dat de moslims opstaan.. dit zal toch alleen maar negatieve aandacht als gevolg hebben. positief in het nieuws komen we toch niet. (ookal zijn er genoeg goede acties)
faye schreef:jameyskatje schreef:sorry maar jullie klinken echt gehersenspoeld. omdat wilders deze man met hitler heeft vergeleken. hoe durft hij eigenlijk.
deze man was niet gruwelijk. geloof me. ga zijn film bekijken en kom bij mij terug
WIJ zijn gehersenspoeld?
jameyskatje schreef:Mystica schreef:Niet verplicht, het is gewoonte.
Edit: geen antwoord op de vraag wat de originele bijbel is.
edit2: Als je wel een islamitische naam hebt en die bij je geboorte hebt gekregen excuses
wel verplciht, zelfs dit is ons voorgeschreven
de orginele bijbel is de bijbel zoals deze ooit was. het 1e exemplaar. niet de vertaalde die nu in de omloop zijn. heb ik al eerder uitgelegd op bokt. zo'n 3 keer inmiddels.
ok exuses aanvaard
KiWiKo schreef:jameyskatje schreef:maar stel dat de moslims opstaan.. dit zal toch alleen maar negatieve aandacht als gevolg hebben. positief in het nieuws komen we toch niet. (ookal zijn er genoeg goede acties)
WAT een onzin![]()
als er een moslim opstaat die zegt zich te distancieren van terreurdaden.......... dan wordt dat denk ik niet echt negatief ontvangen door de rest van de wereld
zeker niet als hij alle rechtvaardige moslims met zich meeneemt.........
Maar ik denk eerder dat het angst is........ want er is niet zo heel veel vrije meningsuiting, en tja de leiders kunnen toch best wel grof hun denkwijzen opdringen ........
jameyskatje schreef:faye, antwoord heb ik gegeven. dram niet door.
mystica, het oude testement is ook vertaald. die heb je ook in het nederlands enzovoort. nee ik bedoel echt het 1e exemplaar. het latijnse. maar een paar pagina's terug ging het hier ook over. over vertalingen enzovoort.
moslims zijn al langer in het nieuws als de tibetanen. en zoveel tibetanen zijn er niet in nederland. ik denk niet dat dit een bedrijging is