http://www.encyclo.nl/zoek.php
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:ik er ook ergens een petitie waarop ik JA kan stemmen?
IKbenEllen schreef:Sorry, geen idee wat "zichzelf in een predispositie situatie stellen" betekent...
Nakisha schreef:Ik heb tot nu toe niet op de berichten van Chiqa gereageerd, simpelweg omdat ik geen idee heb hoe het medisch zit.
Nakisha schreef:Ik moet er OOK dingen om laten en doen die ik niet altijd leuk vind... Maar moeten anderen dan last hebben omdat JIJ die aandoening hebt? Dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk... Immers, als jij met jou aandoening tegenover iemand zit met een longaandoening... wat is dan eerlijk?
Citaat:En sorrie als iemand cara heeft, ben ik daar niet verantwoordelijk voor, dat is aan de patient zelf
Chiqa schreef:En sorrie als iemand cara heeft, ben ik daar niet verantwoordelijk voor, dat is aan de patient zelf.
Chiqa schreef:Iedereen is vernatwoordelijk voor zijn eigen gedrag, als jij allergisch bent voor katten kan je ook moeilijk op visite gaan bij mensen die een hok vol beesten hebben.
Als je allergisch bent voor pinda's, moet je ook van de pinda's afblijven.
En sorrie als iemand cara heeft, ben ik daar niet verantwoordelijk voor, dat is aan de patient zelf.
miss_jumpy schreef:Inderdaad, als iemand cara heeft ben jij daar niet verantwoordelijk voor. Als iemand kanker krijgt van het meeroken van jouw sigaret ben jij daar wel verantwoordelijk voor.
Chiqa schreef:miss_jumpy schreef:Inderdaad, als iemand cara heeft ben jij daar niet verantwoordelijk voor. Als iemand kanker krijgt van het meeroken van jouw sigaret ben jij daar wel verantwoordelijk voor.
Onee hoor, dat staat nergens in de wet. Dus dat is bullshit, en nog lange niet bewezen.
Als het bewezen was werden we er wel voor beschermd net als met asbest, no worries.
En dát is presies het discussiepunt; roken behandelen als melaatsen en para's; en daar is waar ze
nu druk mee zijn; discriminatie en laster is namelijk voor de wet verboden!
Miryamk schreef:IKbenEllen schreef:Sorry, geen idee wat "zichzelf in een predispositie situatie stellen" betekent...
Jemig jij bent echt dom![]()
Chiqa schreef:En dát is presies het discussiepunt; roken behandelen als melaatsen en para's; en daar is waar ze nu druk mee zijn; discriminatie en laster is namelijk voor de wet verboden!
Chiqa schreef:En als het roken wordt afgeschaft, is het heel simpel; dan gaan we ergens anders onze feestjes organizeren.
Ik ga niet bij windkracht 10 met een thempeartuur van -10 mijn peukje oproken
IKbenEllen schreef:want de horeca mag rookhokken maken
runningkawa schreef:Niemand behandelt jullie als melaatsen
miss_jumpy schreef:Als iemand kanker krijgt van het meeroken van jouw sigaret ben jij daar wel verantwoordelijk voor.
runningkawa schreef:En zowel dat kater gevoel en verstopte neus als dat kanker idee wordt me toch opgedrongen
faye schreef:Dus jij vind het maar heel normaal dat je een ander kans op kanker geeft? Want dat is wat er nu gebeurd
Chiqa schreef:Eh...gelezen dat daar geen geld voor is? En aangezien de omzet met meer dan 30% zal dalen zal daar voorlopig ook geen geld meer voor zijn dame.
Chiqa schreef:Iedereen is vernatwoordelijk voor zijn eigen gedrag, als jij allergisch bent voor katten kan je ook moeilijk op visite gaan bij mensen die een hok vol beesten hebben.
Als je allergisch bent voor pinda's, moet je ook van de pinda's afblijven.
En sorrie als iemand cara heeft, ben ik daar niet verantwoordelijk voor, dat is aan de patient zelf.
En als het roken wordt afgeschaft, is het heel simpel; dan gaan we ergens anders onze feestjes organizeren.
Ik ga niet bij windkracht 10 met een thempeartuur van -10 mijn peukje oproken als ik
maandag weer gezond op mn werk wil verschijnen; heb je er wel eens bij stil gestaan wat dat kost?
runningkawa schreef:En nadat mijn vader aan longkanker is gestorven vind ik roken eng!
Mag ik??
En mag ik het dan eng vinden en zelfs arrogant dat jij mij dat laat inademen omdat je het vertikt elder te doen?
Chiqa schreef:Uit vertrouwen weet ik dat dit topic wordt meegelezen.
Chiqa schreef:Het gaat slecht met nederland en de economie
Chiqa schreef:Kijk eindelijk eens iemand die EERLIJK is
Ik zou als geen ander moeten begrijpen hoe erg het is om een dierbare te moeten
verliezen aan kanker (Zie mn profiel) maar laten we niet doorschieten in onze angst.
Hij is namelijk nog lange niet bewezen!
Maar goed dát is présies het punt waar de rokersbelangen zo voor strijden;
dat we niet het slachtoffer gaan worden van angst die gecreeerd wordt door de hedendaagse maatschappij.