Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AikePeer schreef:Ik vind dat hier veelal over "de vrouw" wordt gesproken!
Ben het helemaal met je eens maar heeft de man(indien aanwezig) niet net zo goed iets te zeggen?
AikePeer schreef:Gelukkig dat jullie het van elkaar al wisten!
Je weet op zo'n moment gelijk hoe de ander er tegenover staat!
Gelukkig willen mijn vriend en ik allebei maar 1 kind..
Als het ooit zover is zal ik denk ik ook meer maatregelen te gaan treffen, maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Aimee schreef:AikePeer schreef:Gelukkig dat jullie het van elkaar al wisten!
Je weet op zo'n moment gelijk hoe de ander er tegenover staat!
Gelukkig willen mijn vriend en ik allebei maar 1 kind..
Als het ooit zover is zal ik denk ik ook meer maatregelen te gaan treffen, maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Mag ik je vragen waarom je maar één kind wilt?
chevax schreef:Ik denk wel dat je, als je één kind hebt, een andere band met dat kindje hebt (en daarmee bedoel ik niet beter of slechter), Volgens mij is het ook wel beter voor een kind om met broertjes en zusjes op te groeien.
En Aimee: zórgen dat je een volledig gezin hebt? Minstens twee kids? Jammergenoeg heb je daar zelf maar weinig over te zeggen, hoor.
chevax schreef:Ik denk wel dat je, als je één kind hebt, een andere band met dat kindje hebt (en daarmee bedoel ik niet beter of slechter), Volgens mij is het ook wel beter voor een kind om met broertjes en zusjes op te groeien.
En Aimee: zórgen dat je een volledig gezin hebt? Minstens twee kids? Jammergenoeg heb je daar zelf maar weinig over te zeggen, hoor.
AikePeer schreef:Dus omdat "onderzoek" (daar heb ik toch al niks mee) uit wijst dat de onderzochte kinderen een broer of zus willen we maar tegen ons gevoel en wens in twee kinderen moeten nemen!?
Ik denk als je kinderen "onderzoekt" die wel een broer of zus hebben en je vraagt ze wat ze liever hebben dat ze zeggen enigst kind.. waarom omdat het kinderen zijn.. je wil altijd het tegenover gestelde van wat je hebt..