Wat gaan jullie stemmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gaan jullie stemmen?

VVD
122 (14%)
D66
12 (1%)
PvdA
84 (9%)
CDA
102 (11%)
Groenlinks
57 (6%)
SP
186 (21%)
ChristenUnie
19 (2%)
Lijst Fortuyn
12 (1%)
Eén NL
5 (0%)
Partij voor de Dieren
96 (11%)
Groep Wilders
124 (14%)
SGP
2 (0%)
Weet nog niet!
40 (4%)

Totaal aantal stemmen: 861

chevax

Re: Wat gaan jullie stemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:13

En waarom, Rakkertje?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:13

chevax schreef:
Mensen die onder de armoedegrens leven, kunnen niet zeggen of ze het wel of niet zo ervaren. MissJ, hoe vaak ben jij de afgelopen tijd bij een voedselbank geweest, hoe lang is je gas, water en licht afgesloten, sinds wanneer kun je niet meer in de basisbehoeften voor je kind voorzien?

Ik zelf gelukkig niet. Maar hieruit trek ik de conclusie dat jij er vanuit gaat dat ik geen mensen ken die zo leven, en dat is wel degelijk zo. En ook niet al die mensen voelen zich arm.

Aimee, een studielening heeft helemaal niet zulke fijne voorwaarden, lees er de intermediair maar eens op na en reken het eens door. Knipoog

Doree, strak plan. Haha!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:14

ik stem lijst 11 op nummer 13

dat is de lijst van "de dieren" en dan op H Voss

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:14

Dorée schreef:
Ze kan natuurlijk ook een uitkering aanvragen. Die hoeft ze nl niet zoals bij een lening terug te betalen. Clown

Van het recht op bijstand zijn in beginsel studerenden uitgesloten.

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:18

LIJST GEERT WILDERS --> RULES!!!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door omaxje op 21-11-06 18:22, in het totaal 2 keer bewerkt

A0000

Sammie schreef:
De lijststrekker van de PvdD leuk?

Ja Haha! Is dat vreemd?

marloezzke

vraag me af of degene die op de partij v/d dieren stemmen zich wel echt verdiept hebben in de standpunten. misschien hebben ze wel goede standpunten voor dieren rechten, maar wat de punten voor de mensen......... niet erg overtuigend vind ik en die vind ik tenminste altijd nog belangrijker dan die voor dieren!

(dan daar bij zijn de standpunten ook niet echt interesant voor mensen die paardrijden)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:19

MissJ schreef:
Aimee, een studielening heeft helemaal niet zulke fijne voorwaarden, lees er de intermediair maar eens op na en reken het eens door. Knipoog

Joh... al vind jij de voorwaarden niet gunstig (op basis van een interpretatie door derden), dan nog is het een prima mogelijkheid om je inkomen te verhogen..... het is niet voor niets dat die mogelijkheid zoveel benut wordt, bovendien is het toch redelijk aannemelijk dat jij straks in een positie zit dat die aflossing jou echt niet uit maakt.

MissJ

omaxje schreef:
Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha! Haha!

omaxje

rommie schreef:
Sammie schreef:
De lijststrekker van de PvdD leuk?

Ja Haha! Is dat vreemd?

WOUTER BOS?? DIES GEK!!!!!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:20

Aimee schreef:
Joh... al vind jij de voorwaarden niet gunstig (op basis van een interpretatie door derden), dan nog is het een prima mogelijkheid om je inkomen te verhogen..... het is niet voor niets dat die mogelijkheid zoveel benut wordt, bovendien is het toch redelijk aannemelijk dat jij straks in een positie zit dat die aflossing jou echt niet uit maakt.

Ik hoop het. Knipoog Mag toch hopen dat die jaren studie me niet alleen maar geld gaan kosten. Knipoog Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:20

omaxje schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Het gaat hier om de PvdD, niet de PVDA. Haha!

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:21

MissJ schreef:
omaxje schreef:
Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha! Haha!

SUPER! TOCH?

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:21

MissJ schreef:
omaxje schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Het gaat hier om de PvdD, niet de PVDA. Haha!

srry --> te snel gelezen excuus Bloos

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:22

marloezzke schreef:
vraag me af of degene die op de partij v/d dieren stemmen zich wel echt verdiept hebben in de standpunten. misschien hebben ze wel goede standpunten voor dieren rechten, maar wat de punten voor de mensen......... niet erg overtuigend vind ik en die vind ik tenminste altijd nog belangrijker dan die voor dieren!

(dan daar bij zijn de standpunten ook niet echt interesant voor mensen die paardrijden)

Ja dat heb ik gedaan. Volgens de stemwijzer kwamen we op 11 punten niet overeen en dat was de beste score uit het lijstje. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze zich heel erg druk gaan maken om de punten voor de mensen maar dat is niet erg zolang ze toch maar 2 of 3 zetels hebben Haha! Zodra ze te groot zouden worden zou ik me zorgen gaan maken en dus waarschijnlijk ook niet meer op ze stemmen.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:23

omaxje schreef:
rommie schreef:

Ja Haha! Is dat vreemd?

Hey hey, easy Haha! Wouter vind ik ook niet zo'n strak plan hoor

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:24

Met de scholierenverkiezingen zat ik te twijfelen tussen CDA en Groep Wilders. Ik heb uiteindelijk toch CDA gekozen. Wilders heeft trouwens wel goede punten. Ja

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:24

Citaat:

(dan daar bij zijn de standpunten ook niet echt interesant voor mensen die paardrijden
)

jha maar ik stem duidelijk voor H voss en als je in mijn profiel kijkt zie je dus ook aan mijn naam waarom!!!!
dit is namelijk mijn oom en die steun ik nu omdat ik zelf nog niet echt weet op wie ik ga/wil stemmen en nu help ik mijn oom een handje "nou eerder 1 vingertopje haha" maar, het is in ieder geval een leuk gebaar (over een tijdje ga ik me wel erin verdiepen maar, nu heb ik er geen zin in) dat gedoe Tong uitsteken

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:25

MissJ schreef:
chevax schreef:
Mensen die onder de armoedegrens leven, kunnen niet zeggen of ze het wel of niet zo ervaren. MissJ, hoe vaak ben jij de afgelopen tijd bij een voedselbank geweest, hoe lang is je gas, water en licht afgesloten, sinds wanneer kun je niet meer in de basisbehoeften voor je kind voorzien?

Ik zelf gelukkig niet. Maar hieruit trek ik de conclusie dat jij er vanuit gaat dat ik geen mensen ken die zo leven, en dat is wel degelijk zo. En ook niet al die mensen voelen zich arm.

Welnee, dat zeg ik helemaal niet. Dus geen overhaaste conclusies trekken aub. Nou, laat ik het dan zo zeggen dat ik het heel knap vind dat je je niet arm voelt als je iedere dag ellende hebt, geen geld om eten te kopen, laat staan kleding of wat dan ook.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:26

Ravenna schreef:
jha maar ik stem duidelijk voor H voss en als je in mijn profiel kijkt zie je dus ook aan mijn naam waarom!!!!
dit is namelijk mijn oom en die steun ik nu omdat ik zelf nog niet echt weet op wie ik ga/wil stemmen en nu help ik mijn oom een handje "nou eerder 1 vingertopje haha" maar, het is in ieder geval een leuk gebaar (over een tijdje ga ik me wel erin verdiepen maar, nu heb ik er geen zin in) dat gedoe Tong uitsteken

Over een tijdje ben je wel een beetje laat hoor, de verkiezingen zijn morgen en anders moet je (waarschijnlijk, hopelijk Nagelbijten / Gniffelen) 4 jaar wachten Haha!

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:27

hoe laat komt vanaaf de uitslag van de scholieren verkiezingen? en welke zender? want t zou op tv komen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:27

MissJ schreef:
Ik hoop het. Knipoog Mag toch hopen dat die jaren studie me niet alleen maar geld gaan kosten. Knipoog Clown

Dat hoop ik ook Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:28

Pff.. Half 7. Lachen
Gewoon op het nieuws geloof ik.

^ antwoord. Haha!

omaxje schreef:
hoe laat komt vanaaf de uitslag van de scholieren verkiezingen? en welke zender? want t zou op tv komen.

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:29

Picassox schreef:
Pff.. Half 7. Lachen
Gewoon op het nieuw geloof ik.

^ antwoord. Haha!

omaxje schreef:

kej bedankt !! Knipoog

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:30

Ik moest wel even heel diep nadenken. Onze lerares had het wel gezegd, maar op welke zender weet ik niet. Bloos
Ben wel benieuwd. Eigenlijk ging het grootste deel voor onze school voor Groep Wilders. Onze rector hoopte dat we allemaal SGP & ChristenUnie stemde. Maar dat zouden wel de laatste partijen zijn bij mij.
(Wij wonen hier in een hele christelijke gemeente)
Wel voor de doodstraf en tegen abortus. Verward