Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Mensen die onder de armoedegrens leven, kunnen niet zeggen of ze het wel of niet zo ervaren. MissJ, hoe vaak ben jij de afgelopen tijd bij een voedselbank geweest, hoe lang is je gas, water en licht afgesloten, sinds wanneer kun je niet meer in de basisbehoeften voor je kind voorzien?
Dorée schreef:Ze kan natuurlijk ook een uitkering aanvragen. Die hoeft ze nl niet zoals bij een lening terug te betalen.
Sammie schreef:De lijststrekker van de PvdD leuk?
MissJ schreef:Aimee, een studielening heeft helemaal niet zulke fijne voorwaarden, lees er de intermediair maar eens op na en reken het eens door.![]()
omaxje schreef:LIJST GEERT WILDERS --> RULES!!!
rommie schreef:Sammie schreef:De lijststrekker van de PvdD leuk?
JaIs dat vreemd?
Aimee schreef:Joh... al vind jij de voorwaarden niet gunstig (op basis van een interpretatie door derden), dan nog is het een prima mogelijkheid om je inkomen te verhogen..... het is niet voor niets dat die mogelijkheid zoveel benut wordt, bovendien is het toch redelijk aannemelijk dat jij straks in een positie zit dat die aflossing jou echt niet uit maakt.
omaxje schreef:WOUTER BOS?? DIES GEK!!!!!
MissJ schreef:omaxje schreef:LIJST GEERT WILDERS --> RULES!!!
![]()
![]()
![]()
MissJ schreef:omaxje schreef:WOUTER BOS?? DIES GEK!!!!!
Het gaat hier om de PvdD, niet de PVDA.
marloezzke schreef:vraag me af of degene die op de partij v/d dieren stemmen zich wel echt verdiept hebben in de standpunten. misschien hebben ze wel goede standpunten voor dieren rechten, maar wat de punten voor de mensen......... niet erg overtuigend vind ik en die vind ik tenminste altijd nog belangrijker dan die voor dieren!
(dan daar bij zijn de standpunten ook niet echt interesant voor mensen die paardrijden)
omaxje schreef:rommie schreef:
JaIs dat vreemd?
WOUTER BOS?? DIES GEK!!!!!
)Citaat:vraag me af of degene die op de partij v/d dieren stemmen zich wel echt verdiept hebben in de standpunten. misschien hebben ze wel goede standpunten voor dieren rechten, maar wat de punten voor de mensen......... niet erg overtuigend vind ik en die vind ik tenminste altijd nog belangrijker dan die voor dieren!
(dan daar bij zijn de standpunten ook niet echt interesant voor mensen die paardrijden
MissJ schreef:chevax schreef:Mensen die onder de armoedegrens leven, kunnen niet zeggen of ze het wel of niet zo ervaren. MissJ, hoe vaak ben jij de afgelopen tijd bij een voedselbank geweest, hoe lang is je gas, water en licht afgesloten, sinds wanneer kun je niet meer in de basisbehoeften voor je kind voorzien?
Ravenna schreef:jha maar ik stem duidelijk voor H voss en als je in mijn profiel kijkt zie je dus ook aan mijn naam waarom!!!!
dit is namelijk mijn oom en die steun ik nu omdat ik zelf nog niet echt weet op wie ik ga/wil stemmen en nu help ik mijn oom een handje "nou eerder 1 vingertopje haha" maar, het is in ieder geval een leuk gebaar (over een tijdje ga ik me wel erin verdiepen maar, nu heb ik er geen zin in) dat gedoe
MissJ schreef:Ik hoop het.Mag toch hopen dat die jaren studie me niet alleen maar geld gaan kosten.
![]()
omaxje schreef:hoe laat komt vanaaf de uitslag van de scholieren verkiezingen? en welke zender? want t zou op tv komen.
Picassox schreef:Pff.. Half 7.
Gewoon op het nieuw geloof ik.
^ antwoord.omaxje schreef:hoe laat komt vanaaf de uitslag van de scholieren verkiezingen? en welke zender? want t zou op tv komen.