'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:48

ik wil wel eens weten waar en wanneer hij heeft gezegd een beetje "te dollen met dieren "...

ik heb echt zoveel afleveringen gezien,maar juist hij waarschuwde altijd dat mensen hem niet na moesten doen,en voor de gevaren...

daarnaast was hij vooral bezig met dieren ,waarvan bekend was dat ze dodelijk kunnen bijten,lijkt me dan geen dollen meer...

ik heb steve ook nooit een dier opzettelijk pijn zien doen,kan je van "sport" vissers niet zeggen....

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:56

als hij dat ooit gezegd zou hebben bedoelde hij zeker dollen op de manier van weten wat je doet, hij gaf inderdaad altijd aan dat het niet nagedaan moest worden en dat je op moest passen.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 00:12

Jetta schreef:
Dat die man gestorven is, is zijn eigen schuld. Ik vind, dat wat hij deed, gewoon dieren pesten was. Hij noemde het zelf: "een beetje dollen met dieren". Dieren kennen het begrip "een beetje dollen" niet. Ik vond hem niet erg wijs.
Ik vind het erg triest voor zijn jonge kinderen....

Kijk vergis je niet, jij kijkt met andere ogen tegen die dieren aan. Australie heeft veel dieren en insecten die wij hier in europa niet hebben. Mensen in Australie groeien zowiezo op met dit soort dieren. Dus hoe je het ook wend of keert zij zullen heel wat beter met dit soort dieren om kunnen gaan dan wij. Simpelweg omdat ze er niet om heen kunnen. In steve zijn geval is het nog wat anders. Want hij is zowiezo opgegroeid tussen de krokodillen. Zijn vader had al een krokodillen opvang vanaf steve zijn jeugd. Dus de krokodillen zijn van af jongs af aan al een onderdeel van zijn leven. Wat jij als dollen ziet! Is voor hen de heel wat normaler dan voor jou. Paardrijden is ook iets onnatuurlijks Wij als mens hebben het paard namelijk gedomestiseerd. Jij bent dus ook met iets (van oorsprong) onnatuurlijks bezig. Daarbij komt dat Steve het voor de dieren in zijn land heel wat makkelijker heeft gemaakt. Hij heeft er voor gezorgd dat men respect heeft voor het ''wildlife'' en dat ze niet zomaal afgemaakt worden omdat het dier zich perongeluk in de bewoonde wereld heeft gewaand. Iets wat ik zie als een voordeel voor de dieren.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:20

Jetta schreef:
Dat die man gestorven is, is zijn eigen schuld.

Hoe bedoel je kortzichtig....

Misschien is het beter dat je je eerst eens verdiept in wát er nu gebeurt is voor je een dergelijke uitspraak doet?

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:29

niceboy16 schreef:
zondag komt er een special op animal planet met allemaal afleveringe van the crocodile hunter... weet niet of t hier al stond, anders mijn excuses

nee dat stond er nog niet! Ik ga zeker kijken!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:58

aargh.. Hoe laat komt dat? ben zondag middag weg namelijk. En kan geen animal planet opnemen.

http://www.youtube.com/watch?v=U4lYY5yY ... ed&search= Zo groot zijn die beesten..

Heb eindelijk 40 pagina's doorgeworsteld waarvan ik de helft niet had willen lezen.

Waar ik erg van baal is dat ik de special over steve maandag dus had gemist. Stomme cursus van het werk. Komt die nog?

G in ieder geval zometeen om tien uur op ap the crocodile hunter diaries kijken.. Sinds december niet meer kunnen zien..

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:46

Waar is eigelijk te zien wanneer er op Animalplanet iets wordt uitgezonden. Op de nederlandse site staat alleen het normale programma en verder eigelijk niks (ja een oud interview van een tijd geleden). Op de USA site staat een hele aangepaste programmering maar die is natuurlijk hier niet te zien...

ik_jolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:20

Vroeger kwam het ook op discovery, jammer dat het nu alleen nog op animal planet komt, dat heb ik nl niet.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:25

Vreselijk wat er gebeurt is, ik vond het altijd een fascinerende man om naar te kijken, zoveel kennis over wild, werkelijk prachtig, daar was ik jaloers op!!!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:26

Het lijkt erop (ben 1 dag niet in dit topic geweest) dat het weer dezelfde discussie is geweest als een paar dagen terug? Dat moeten we hier gewoon niet doen. Dat is niet leuk, voor niemand. Bovendien hebben we het er al uitgebreid over gehad.

Ik las net op deze pagina dat er weer wat uitgezonden gaat worden van Steve? Op zondagmiddag ofzo? Weet iemand hoe laat en wat precies word uitgezonden? Wil ik wel zien, misschien ben ik dan wel thuis..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:27

het enige wat ik me afvraag is dat er altijd (ook voor zijn overlijden) over steve gesproken wordt.
Een Jeff Corwin o.i.d. (ook op animal planet te zien) bijv hoor je ze niet over, en die doet toch echt hetzelfde hoor...

ik_jolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:31

Hij doet wel hetzelfde, maar niet op dezelfde manier.

Steve was toch meer enthousiast vind ik. Hij had een eigen manier van programmavullen en hij durfde denk ik toch wel wat meer dan alle anderen. Hoewel ik Jeff Corwin eigenlijk wel beter vond.
Blijf het jammer vinden dat hij alleen op animal planet komt, niet meer op discovery. Nou mis ik die special as zondag dus ook.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:34

ik vind het wel erg.. en aan alles zit een risico, je kunt ook van en paard vallen en je nek breken. Zijn hobby was met wilde dieren en programma maken... daar zitten risico's aan.. ik keek wel eens naar zijn programma's als ik ziek was.. Jammer maarja.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:54

Jeff Corwin vind ik wat meer een Entertainer (wel een hele goede trouwens) maar hij weet ook zeker waar hij het over heeft. Jammer genoeg heb ik hem al een tijd niet meer op Animal Planet voorbij zien komen, of kijk ik op het verkeerde tijdstip Haha!

Steve was wat dat betreft wat meer zichzelf denk ik

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:14

ik heb een wallpaper waarop hij een croco voert Lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:20

RZDLover schreef:
ik heb een wallpaper waarop hij een croco voert Lachen

laat maar eens zien dan.
ben benieuwd

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:23

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:25

die is idd erg mooi.
en ik zie voor sommige mensen echt niet dat hij die krokodil wat kwaad doet

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:26

nee die croco had zin in een biefstukje Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:28

RZDLover schreef:

ja idd, misschien in wel wat anders Tong uitsteken
maar absoluut geen steve Knipoog

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:30

Ketaki schreef:
RZDLover schreef:

ja idd, misschien in wel wat anders Tong uitsteken
maar absoluut geen steve Knipoog

hij kon die dieren gewoon precies aanvoelen en hij wist gewoon wat en wanneer ze wat deden. Hij kende ze van binnen en van buiten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:32

en de dieren kenden hem.
hij beschouwde gewoon als dieren die ook ineens kunnen toehappen

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:35

inderdaad Ach gut

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:36

Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:39

fargo schreef:
Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!

op welke zender?