Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Echt een enorme stap terug in de tijd...baas in eigen buik zou gewoon moeten blijven kunnen bestaan. Ik ben ook bang dat vrouwen noodgedwongen weer over zullen moeten gaan op andere illigale praktijken met de ernstige gevolgen van dien.
Elisa2 schreef:Echt een enorme stap terug in de tijd...baas in eigen buik zou gewoon moeten blijven kunnen bestaan. Ik ben ook bang dat vrouwen noodgedwongen weer over zullen moeten gaan op andere illigale praktijken met de ernstige gevolgen van dien.
Elisa2 schreef:Ja dat zou ik ook doen denk ik, als ik me verplaats...je hebt gewoon iets nodig "voor het geval dat".Maar ja..als deze illigaal gemaakt zijn of niet onder de begeleiding van een arts genomen worden kan er wellicht nog steeds een boel mis gaan.
Citaat:Ik zie ongeveer iedere dag wel een naam van een vrouwelijke politica trending. Of ze nu Laura, Attje of Sigrid heten. En iedere keer zie je dat ze vooral trending zijn door gecoördineerde misogyne drek. Tijd om dit artikel maar weer eens omhoog te halen
Cabelona schreef:@ Pien, ik had het gelezen.
Bizar dat zulke basis dingen die niemand kwaad doen zo vastgelegd moet worden. In Amerika speelt rassenhaat nog best wel. Het is ook nog niet zo heel lang geleden dat mensen met een donkere huid bijvoorbeeld niet op een "wit" bankje mochten zitten. In dat opzicht snap ik dat het meegenomen wordt, maar nogmaals bizar dat het moet
pien_2010 schreef:Mijn kleinkinderen zitten ook in de studentenvereniging (jongen, meisjes) en de jongen zelfs met belangrijke functie. Zijn gewoon hele normale en lieve mensen en zeker niet seksistisch.