Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyJamess schreef:Ik heb het stukje van martin vrijland opgezocht en gelezen. Vind het gewoon triest dat zulke speculaties openbaar op facebook komen.
maar vind het nog erger voor de ouders en familie, wat moet dat wel niet met hun doen als ze zoiets lezen of horen.
Laurie schreef:AmyJamess schreef:Ik heb het stukje van martin vrijland opgezocht en gelezen. Vind het gewoon triest dat zulke speculaties openbaar op facebook komen.
maar vind het nog erger voor de ouders en familie, wat moet dat wel niet met hun doen als ze zoiets lezen of horen.
Vrijland heeft zelfs contact gehad met de moeder van Romy en is naar de uitvaart geweest, walgelijk!
knetterhard schreef:Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..
Ik heb wel een kleine twijfel dat dit zaakje stinkt
Laurie schreef:AmyJamess schreef:Ik heb het stukje van martin vrijland opgezocht en gelezen. Vind het gewoon triest dat zulke speculaties openbaar op facebook komen.
Vrijland heeft zelfs contact gehad met de moeder van Romy en is naar de uitvaart geweest, walgelijk!
knetterhard schreef:Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..
_Micha_ schreef:knetterhard schreef:Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..
Ja natuurlijk is er meer aan de hand dan wij weten, we nemen geen deel aan het onderzoeksteam naar de dood van Romy en Savannah. Het is alleen maar heel goed dat niet alle details in het nieuws komen zowel voor het lopende onderzoek als voor de nabestaande van de slachtoffers.
Maar hoezo zou het zaakje stinken? Wat denk je dan?
idylle schreef:knetterhard schreef:Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..
Ik kan je verzekeren dat dit verhaal 100% klopt. Ik bedoel, de verdachte heeft bekend en er zijn harde bewijzen. Dus het verhaal klopt
DIVA2 schreef:Ik had nog nooit van die hele Martin gehoord. Hoe die dit überhaupt kan bedenken, daar snap ik helemaal niets van. En ik snap nog minder van de mensen die er serieus op in gaan.