Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DIVA2

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:23

Ik had nog nooit van die hele Martin gehoord. Hoe die dit überhaupt kan bedenken, daar snap ik helemaal niets van. En ik snap nog minder van de mensen die er serieus op in gaan.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:29

Ik erger me er eerlijk gezegd nogal aan dat jullie een artikel belachelijk vinden maar het hier wel uitvoerig beschrijvrn en bespreken. Daarmee doe je imo mee in de sensatie.

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:51

Uitvoerig bespreken? Het wordt genoemd, uitvoerig bespreken vind ik heel iets anders.
En mag je iets waar je niets van snapt niet bespreken?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:30

Is dat ook niet die man die van alles had te vinden over de MH17 ramp? Die neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:57

Och ik heb zelf iemand op fb die hem geloofd en dus zijn stuk deelde. Ik twijfel om haar te verwijderen. Aardige meid maar dit vind ik echt te ver gaan

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:19

LadyMadonna schreef:
Nee, Martin vrijland is een echt persoon met nogal wat steekjes los helaas...

Een troll dan toch? Kom op, ik kan me niet voorstellen dat hij echt serieus is :x
Dat kan gewoon niet waar zijn :wow:

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:15

Ik heb het stukje van martin vrijland opgezocht en gelezen. Vind het gewoon triest dat zulke speculaties openbaar op facebook komen.
maar vind het nog erger voor de ouders en familie, wat moet dat wel niet met hun doen als ze zoiets lezen of horen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:59

Wauw, wat een idioot is die Vrijland. Hele blogs schrijven hoe wij "dom worden gehouden", zonder na te denken dat politieonderzoek misschien niet bestaat om onze nieuwsgierigheid te bevredigen maar om een dader te kunnen veroordelen.
Maar gelukkig is hij erachter gekomen dat Romy wel degelijk bestaan heeft! Goed gedaan :') gefeliciteerd, je bent nu even ver in het onderzoek als de politie toen de moord bekend werd.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:14

AmyJamess schreef:
Ik heb het stukje van martin vrijland opgezocht en gelezen. Vind het gewoon triest dat zulke speculaties openbaar op facebook komen.
maar vind het nog erger voor de ouders en familie, wat moet dat wel niet met hun doen als ze zoiets lezen of horen.

Vrijland heeft zelfs contact gehad met de moeder van Romy en is naar de uitvaart geweest, walgelijk!

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:33

Laurie schreef:
AmyJamess schreef:

Vrijland heeft zelfs contact gehad met de moeder van Romy en is naar de uitvaart geweest, walgelijk!

Heb hem niet gezien.... was hij daadwerkelijk in de kerk?! Wat een triest figuur

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:39

Naar de stoet wezen kijken bedoel ik, sorry, had iets specifieker gekund :o Aan de hand daarvan heeft hij ook weer twijfels geuit over de zaak.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:01

Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..

Ik heb wel een kleine twijfel dat dit zaakje stinkt :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:26

knetterhard schreef:
Toch denk ik wel dat er meer aan de hand is, dan dat wij ooit te weten komen.. Hoe triest het ook is dat twee meisjes om het leven zijn gebracht..

Het is ook niet zo dat wij het recht hebben om alle ins en outs te weten te komen he ;)

Ik hoop iig dat de directe naasten van de meisjes voldoende duidelijkheid hebben om dit te verwerken.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:39

Laurie schreef:
AmyJamess schreef:

Dat hij uberhaupt dat lef heeft :n
Totaal geen respect voor Romy en de nabestaande..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:43

knetterhard schreef:

Waarom denk je dat? Er worden echt veel meer misdaden begaan dan dat in het nieuws komt.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:58

Ik las in de media vandaag (NOS.nl) dat er toch meer arrestaties op handen zijn in de zaak Savannah.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:09

knetterhard schreef:

Ik kan je verzekeren dat dit verhaal 100% klopt. Ik bedoel, de verdachte heeft bekend en er zijn harde bewijzen. Dus het verhaal klopt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 20:15

Het is natuurlijk heel toevallig dat in dezelfde korte periode twee meiden van dezelfde jonge leeftijd door leeftijdsgenoten zijn omgebracht, en dat ook nog zo dicht bij elkaar qua plaats. Tuurlijk, heel toevallig.

Maar om daar nou een complot achter te zoeken. Ik moet toegeven dat ik gelijk uitging van een of andere griezel die het op tienermeisjes had voorzien. Dit had ik nooit verwacht. Maar ik zie er geen complotten enzo in. Ik vind het allemaal ook te erg om daar over na te denken en laat alle onderzoeken maar mooi over aan de politie. Die hebben er immers voor geleerd en ervaring mee.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 21:02

Morgen wordt bekeken of de verdachte van Romy terecht nog een week in voorarrest zit. Ben benieuwd of dat nog in de media te lezen komt

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 21:40

knetterhard schreef:

Ja natuurlijk is er meer aan de hand dan wij weten, we nemen geen deel aan het onderzoeksteam naar de dood van Romy en Savannah. Het is alleen maar heel goed dat niet alle details in het nieuws komen zowel voor het lopende onderzoek als voor de nabestaande van de slachtoffers.

Maar hoezo zou het zaakje stinken? Wat denk je dan?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 21:48

_Micha_ schreef:
knetterhard schreef:

Ja natuurlijk is er meer aan de hand dan wij weten, we nemen geen deel aan het onderzoeksteam naar de dood van Romy en Savannah. Het is alleen maar heel goed dat niet alle details in het nieuws komen zowel voor het lopende onderzoek als voor de nabestaande van de slachtoffers.

Maar hoezo zou het zaakje stinken? Wat denk je dan?

Alsjeblieft zeg.... Kan dit niet in PB ofzo? Nu doe je er net zo hard aan mee namelijk en dat vind ik diep triest en ronduit respectloos naar de nabestaanden toe!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 22:32

idylle schreef:
knetterhard schreef:

Ik kan je verzekeren dat dit verhaal 100% klopt. Ik bedoel, de verdachte heeft bekend en er zijn harde bewijzen. Dus het verhaal klopt

Dat geldt niet voor alle zaken helaas. Maar hoe afschuwelijk ik het ook vind. Ik vind dat wij als burger wel wakker moet blijven met bepaalde zaken. Ik vind het een raar artikel van die gast waar jullie het net over hadden. Het enige waar ik het over heb is dat iedereen recht heeft om zijn mening te uiten en dat we niet overal maar ja en amen op moeten zeggen.. Maar dat had niet gehoeven over de ruggen van deze meisjes.

Ik denk altijd dat er mee gebeurd dan dat wij in de media lezen (wat vaak ook nog niet eens klopt).
Verder ben ik benieuwd hoe deze zaak zich verder ontwikkelt en ben ik benieuwd of het nog een andere wending krijgt.

Ik blijf het toch vreemd vinden dat er meerdere meisjes zijn achtervolgt, het moet toch ergens vandaan komen :j

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 23:14

Zulke mensen zijn complotdenkers, als iedereen ze nu eens negeerde en er niet op zou reageren, want dat is toch het enige wat je met die onzin kunt doen.
Heb net vandaag gehoord dat zo iemand een contactverbod heeft gekregen met de moeder van Marjan Vaatstra, dus soms helpt negeren ook nog niet, ontzettend griezelige mensen, waar volgens mij een steekje los aan zit.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 23:21

Dat vind ik wel heel ver gaan :j

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:40

DIVA2 schreef:
Ik had nog nooit van die hele Martin gehoord. Hoe die dit überhaupt kan bedenken, daar snap ik helemaal niets van. En ik snap nog minder van de mensen die er serieus op in gaan.

Hij had het zelf ook niet bedacht maar iemand had hem dit toegestuurd en hj vond dat hij als "onderzoeksjounalist" dit toch moest uitzoeken.
Hij is tot de conclusie gekomen dat Romy wel echt was alleen vind hij dat er dingen zijn die niet kloppen in het verhaal.

Buiten dit om blijft hij een mafkees..... :+