_Anke_ schreef:In principe zou de hypotheekrente-aftrek nooit mogen uitmaken of je wel of niet kunt betalen, dan heb je ook maximaal gefinancierd in mijn ogen en of dat nu zo'n slimme keuze is?
daar zijn veel meer onderliggende redenen voor waarvoor ik die hypotheekrente nodig heb. Dat hoeft niet altijd met het huis te maken te hebben trouwens..
Dat heeft onder andere te maken met baan kwijt raken, crisis, te oud om goed werk te vinden (discriminatie hoezo), zorgpremie omhoog (huppekee), graag willen werken dus minder loon accepteren (had naar mn gekleurde medelanders moeten luisteren die dat afraadden) dus na het volgende failissement (oh ja nog steeds crisis) een lagere uitkering want laatstverdiende loon etc etc...
Ik kocht mn eerste huis in de gouden tijd... als je alles van tevoren weet had ik ook een hoop dingen anders gedaan. Maar dat is niet zo, en dit is wat het is.. dus als ik een paar dingen mag kiezen, zou ik niet kiezen voor hypotheekrenteaftrek afschaffen, bijvoorbeeld.. En ik denk dat er nog meer mensen zijn die dat toen zo gedaan hebben...
Ik ben zeker niet maximaal gefinancieerd, volgens mij mocht ik tot 2,5 ton, en ik zit daar ruim onder..
niet alleen, maar ik sluit het niet uit... ben ook weer niet van de filantropische...Citaat:Politiek gaat toch om het hele land en niet alleen om jouw eigen centjes?