Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:Emmaa_ schreef:Het is in Florida echt niet meer mogelijk. Bijna alle stemmen zijn geteld en ze kan de voorsprong die Trump nu heeft niet meer inhalen.
florida is nu maar 1% verschil aldus npo?
met 95%.. ik denk dat die wel naar Trump gaat, maar niet meer in te halen zou ik niet zeggen toch?
khirshanta schreef:Alleen alaska, washington, orlando californië en hawaï waarvan nog geen uitslag is.
SVRL schreef:Moest het om een klein land gaan, zou het mij geen zier schelen dat zo'n figuur de touwtjes in handen krijgt. Maar wanneer het om een wereldmacht gaat, bah zeg, de wereld is weeral een stuk onveiliger geworden. Bedankt Amerikanen om ons richting WO3 te sturen door jullie idioot stemgedrag! Ik hoop dat ze daar de komende jaren zwarte sneeuw zien en dat hun economie volledig in stort.
SVRL schreef:Moest het om een klein land gaan, zou het mij geen zier schelen dat zo'n figuur de touwtjes in handen krijgt. Maar wanneer het om een wereldmacht gaat, bah zeg, de wereld is weeral een stuk onveiliger geworden. Bedankt Amerikanen om ons richting WO3 te sturen door jullie idioot stemgedrag! Ik hoop dat ze daar de komende jaren zwarte sneeuw zien en dat hun economie volledig in stort.
Emmaa_ schreef:SVRL schreef:Moest het om een klein land gaan, zou het mij geen zier schelen dat zo'n figuur de touwtjes in handen krijgt. Maar wanneer het om een wereldmacht gaat, bah zeg, de wereld is weeral een stuk onveiliger geworden. Bedankt Amerikanen om ons richting WO3 te sturen door jullie idioot stemgedrag! Ik hoop dat ze daar de komende jaren zwarte sneeuw zien en dat hun economie volledig in stort.
Zo lang wij in Nederland figuren als Wilders naar voren duwen hebben we imo geen recht van spreken hierover.
Mixje90 schreef:UhNee schreef:
Staat een interessant artikel over op nos.nl!
Linkje?
Fira schreef:Moet een president trouwens de 4 jaar afmaken, of kan hij door druk vanuit de bevolking eerder aftreden?
Emmaa_ schreef:khirshanta schreef:Alleen alaska, washington, orlando californië en hawaï waarvan nog geen uitslag is.
Dat is echt totaal niet waar. Er zijn bij heel veel staten nog steeds alleen maar projecties. Ook een aantal belangrijke swing state zijn nog niet volledig toegewezen. Er kan echt nog heel veel gebeuren.
Mixje90 schreef:SVRL schreef:Moest het om een klein land gaan, zou het mij geen zier schelen dat zo'n figuur de touwtjes in handen krijgt. Maar wanneer het om een wereldmacht gaat, bah zeg, de wereld is weeral een stuk onveiliger geworden. Bedankt Amerikanen om ons richting WO3 te sturen door jullie idioot stemgedrag! Ik hoop dat ze daar de komende jaren zwarte sneeuw zien en dat hun economie volledig in stort.
Storten wij dan ook niet neer?
Killyenn schreef:It ain't over til it's over, vergeet niet dat veel van de 'projected' states minder dan de helft van de stemmen geteld hebben en dat rural areas vaak sneller tellen, en ook more likely zijn om op Trump te stemmen. Niet dat het er goed uit ziet, maar deze hele verkiezing is anders dan normaal, dus het kan zijn dat het verschil dit keer in de details zit en de predictions daarom wat minder accurate zijn. Daarnaast zijn de Senate en HoR ook belangrijk om in de gaten te houden, misschien nog wel belangrijker.
Ook interessant om te zien dat het percentage 'other' stemmers dit jaar nu al veel hoger ligt dan voorheen. Zou toch wat zijn als Clinton uiteindelijk toch echt daarop verliest, zoals al gevreesd werd...