Roweentje89 schreef:Net op het nieuws hier in Belgie dat de autoriteiten hebben gevraagd om die foto niet te verspreiden in het nieuws, omdat er nog niks zeker is en er nog geen opsporingsbericht uitgegaan is.
Ik heb m weggehaald.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EllisL schreef:Ik lees net op de Kinepolis twitter, dat Kinepolis Antwerpen op verzoek van de politie ontruimd word
Gentlegiant schreef:Maar ik hoor regelmatig dat verdachte pakketten gecontroleerd ter ontploffing worden gebracht
Betekend dit dat dat ook werkelijk bommen zijn?
Gentlegiant schreef:Maar ik hoor regelmatig dat verdachte pakketten gecontroleerd ter ontploffing worden gebracht
Betekend dit dat dat ook werkelijk bommen zijn?
Gentlegiant schreef:Maar hoe laten ze het dan ontploffen d'r zit toch geen springstof of iets in?
Ik ben ook echt blij dat we zoveel mensen hebben die zich inzetten voor de medemens zowel politie,ambulance,brandweer en leger personeel
Foto mag wel verspreid worden hoor ik net op vtm
Gentlegiant schreef:Maar hoe laten ze het dan ontploffen d'r zit toch geen springstof of iets in?
Ik ben ook echt blij dat we zoveel mensen hebben die zich inzetten voor de medemens zowel politie,ambulance,brandweer en leger personeel
Foto mag wel verspreid worden hoor ik net op vtm
EarthFocus schreef:Wat ik dan niet zo goed snap is dat (Hoe klote het ook is om te zeggen) de terroristen goed nadenken en best slim zijn en echt niet zomaar overal bommen neerleggen die uiteindelijk niet afgaan.
Ze hebben in Syrië een opleiding gehad om terrorist te worden, dus ze zullen prima weten hoe ze een bom moeten maken en zullen echt niet falen daarin (denk ik).
Als ze het voor elkaar krijgen om in een zwaarbeveiligd Brussel nog zoveel slachtoffers te maken, dan zouden ze echt niet zoveel niet werkende bommen achterlaten.
Of denk ik nu bekrompen ?
Resistance schreef:Ik las ook iets over dat de advocaat van zo'n gast die vorige week is opgepakt nu al zijn rechten heeft opgeëist. Hoe kan dit? Wat de f.uck denkt onze overheid? Dat we menselijk moeten zijn en ons moeten onderscheiden van die duivels om zo "beter" te zijn? Dit is de zwakte van de westerse democratie. Het gaat hier niet om mensenrechten, het gaat hier verdomme om de bescherming va het volk tegen dit soort afschuwelijke misdaden! En voor die onmenselijke wezens die die misdaden veroorzaken, is er op aarde geen plek.
EarthFocus schreef:Vanmorgen was officieel bevestigd dat er in Zaventem al 11 doden waren.
En nu is het officieel dat er in Zaventem 10 doden zijn en dus niet 11?
Dat er meer bij komen lijkt me logisch (gezien het aantal zwaargewonden), maar dat het er minder worden is een beetje apart toch ?
Resistance schreef:Ik moet verdomme gewoon bijna ervan huilen. Het enige waar ik aan kan denken is waarom? Het slaat verdomme helemaal nergens op. Wie haalt het in zijn krankzinnige hoofd om dit te doen, maar vooral: wie de f.uck is er ooit mee begonnen?
Het maakt me niet uit wat er voor nodig is. Van mij mogen de mensen die dit doen of potentieel doen gewoon volledig afgeschoten worden. Opruimen die handel. Ook geen lange celstraf geven om ze te laten lijden of "na te denken over hun misdaden". Gewoon tegen de muur zoals we vroeger ook deden met dit soort "mensen".
Ik las ook iets over dat de advocaat van zo'n gast die vorige week is opgepakt nu al zijn rechten heeft opgeëist. Hoe kan dit? Wat de f.uck denkt onze overheid? Dat we menselijk moeten zijn en ons moeten onderscheiden van die duivels om zo "beter" te zijn? Dit is de zwakte van de westerse democratie. Het gaat hier niet om mensenrechten, het gaat hier verdomme om de bescherming va het volk tegen dit soort afschuwelijke misdaden! En voor die onmenselijke wezens die die misdaden veroorzaken, is er op aarde geen plek.