Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tcm62 schreef:Tja maar als de nuances er niet in zitten...
Er zullen heus wel verkrachtingen zijn geweesr...vergeet niet dat de culturen naar vrouwen toe enorm uit elkaar liggen..
Vrouwen in die landen hebben niet die vrijheden en als je die wel ten toon spreid, mag je gestraft worden...juist in die landen wordt een vrouw gestenigd als ze een man tot verkrachting heeft uitgedaagd...jawel...uitgedaagd door alleen maar zijn te zijn....
elenaMM77 schreef:TCM, zelfs met allerlei nuances, als de bewering correct is, is iedere mannelijke asielzoeker tenminste een losgeslagen serieverkrachter, met meer verkrachtingen op zijn naam als de utrechtse serieverkrachter.
Tcm62 schreef:Cowboy en elena,
Is dit het stukje waar jullie naar referen?
http://www.bijbelarchief.nl/default.asp?id=1589
Dit gaat over zweden, verkrachtingen, asielzoekers, moslimmannen die verkrachtennen door hun ouders in het gelijk gesteld worden.
Tja misschien ook wel niet waar, ik denk dat men de mendia links moet laten liggen om een eigen oordeel te kunnen vormen..
elenaMM77 schreef:Je kon hoog en laag springen, maar ook tijdens de tweede wereldoorlog ging geen Nederlander in zwitserland zitten omdat ze dichtbij en neutraal waren en misschien wel een Nederlander konden gebruiken.. Nee, als het kon dan ging je ver van de oorlog zitten in een land die de beste mogelijkheden bood voor een toekomst.. Immers je weet niet of je ooit nog terug kunt keren, je moet er rekening mee houden dat je vlucht definitief is.
Sammie schreef:Ik heb dat van Zweden nog nergens voorbij zien komen, maar belachelijk dat soort verhalen de rondte doen en blijven doen.
Sammie schreef:Wat betreft Kroatië.. Als dat land echt graag hoogopgeleide Syriërs wil hebben ze ze zo, moet je ze alleen geen loon van 400 euro aanbieden. Geef ze een huis, paspoort, riant salaris en een baan... Staan ze op een gegeven moment echt wel op de stoep.
Cer schreef:elenaMM77 schreef:Je kon hoog en laag springen, maar ook tijdens de tweede wereldoorlog ging geen Nederlander in zwitserland zitten omdat ze dichtbij en neutraal waren en misschien wel een Nederlander konden gebruiken.. Nee, als het kon dan ging je ver van de oorlog zitten in een land die de beste mogelijkheden bood voor een toekomst.. Immers je weet niet of je ooit nog terug kunt keren, je moet er rekening mee houden dat je vlucht definitief is.
Maar gedroegen die zich nog een beetje, of wat?
LadyMadonna schreef:Vergeet niet dat de kosten daar anders liggen. Mijn vriendin heeft een huis in Hongarije, met het salaris waarmee ze hier normaal rond kan komen, is ze daar steenrijk. Geeft ze hier 100€ per week uit (ik noem maar even wat) is ze daar 25€ kwijt voor precies hetzelfde
gohya schreef:Nu lees ik dit weer,dat kan toch niet allemaal verzonnen zijn?
https://ejbron.wordpress.com/2015/06/03 ... e-kleding/
Citaat:Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities
Blue_Eyes schreef:gohya schreef:Nu lees ik dit weer,dat kan toch niet allemaal verzonnen zijn?
https://ejbron.wordpress.com/2015/06/03 ... e-kleding/
Nah, rechtsboven in de hoek de beschrijving van de pagina:Citaat:Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities
Dussss..... Niet echt een betrouwbare bron hoor, hoe je het ook wendt of keert. Er zal heus wel een incident zijn geweest of misschien een paar, maar ik kan niet zeggen dat ik meer dan 1% van dit verhaal geloof.
geerke schreef:ik vermoed dat ze in de hongerwinter niet zo een hele grote mond hadden hoor.Daar stond je in een enorme rij te wachten met je voedselbon op een bord waterige soep.Niemand die stond te stampvoeten dat het niet te vreten was.
geerke schreef:en dan kun je de discussie openen of de linkse media wel een betrouwbare bron is
geerke schreef:ik vermoed dat ze in de hongerwinter niet zo een hele grote mond hadden hoor.Daar stond je in een enorme rij te wachten met je voedselbon op een bord waterige soep.Niemand die stond te stampvoeten dat het niet te vreten was.