Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Voor niet-gelovers is dat helemaal niet grof hoor
Ik zie namelijk ook totaal geen nut of doel in bidden
R12312 schreef:Waar wil je voor bidden dan?
Marjoow schreef:x_ankieee schreef:Nabestaanden? Vrienden? Familie? Komt wel erg grof over hoor..
Voor niet-gelovers is dat helemaal niet grof hoor
Ik zie namelijk ook totaal geen nut of doel in bidden
ElineS schreef:Maar voor de mensen die wel geloven en daar hoop uit halen, uit bidden, is zo'n opmerking 'waarvoor dan?' nu gewoon ongepast.
Mojito schreef:Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het nergens opslaat om te bidden naar iemand die als die bestond dit dan wel had kunnen voorkomen. Dus eigenlijk vraag je steun aan iemand die dit zogenaamd had kunnen voorkomen. Want dat heb ik nou echt al te vaak gehoord van de fanatieke gelovigen: dat dit soort ellende gebeurt omdat het godswil is. Dus waarom bidden naar iemand die dit blijkbaar zo zou willen?
Sorry ik meen het serieus ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar het kan bij mij zo in het verkeerde keelgat schieten om god bij dit soort noodlottige ongelukken te betrekken.
Danique_G schreef:Mojito schreef:Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het nergens opslaat om te bidden naar iemand die als die bestond dit dan wel had kunnen voorkomen. Dus eigenlijk vraag je steun aan iemand die dit zogenaamd had kunnen voorkomen. Want dat heb ik nou echt al te vaak gehoord van de fanatieke gelovigen: dat dit soort ellende gebeurt omdat het godswil is. Dus waarom bidden naar iemand die dit blijkbaar zo zou willen?
Sorry ik meen het serieus ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar het kan bij mij zo in het verkeerde keelgat schieten om god bij dit soort noodlottige ongelukken te betrekken.
Ga jezelf even schamen aub.
Veulen84 schreef:Mag ik jullie even wijze op deze link:
http://www.condoleance.nl/14875/slachto ... umpur.html
Voor wie z'n steun wil betuigen.