Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Jans schreef:Er gebeuren per dag meermaals autoongelukken. Ik hoor nooit wat over het meermaals neerstorten van vliegtuigen per dag
Mijn moeder zegt ook; wil je nou nog wel vliegen? Mijn antwoord: ik denk dat ik voor kantoor op de weg eerder doodgereden word dan dat er een vliegtuig met mij erin neerstort.
1.2 miljoen verkeersslachtoffers per dag wereldwijd. En dat zijn alleen de doden. Dat is de catch denk ik, als er een vliegtuig neerstort is meestal iedereen dood (en soms mensen op de grond ook, afhankelijk van de plek). Bovendien is het "normaal" dat er soms verkeersdoden vallen, en dan hebben we het nog niet eens over de gewonden...
Celiien schreef:kimberley12 schreef:Misschien raar, maar waarom schakelen ze geen goed medium in? In het verleden hebben ze daar ook goede resultaten mee behaald, met diverse vermissingen.
Omdat mediums imo en die van veel anderen fake zijn en alleen ter televisievermaak
Sammie schreef:Er is een tijdsverschil, maar deze kun je ook prima zelf opzoeken met google
Werkt sneller dan hier blijven vragen. Als je er toch geen antwoord op krijgt, kun je er vanuit gaan dat men het hier ook niet weet.
dito schreef:vroeg het al eerder...maar weet iemand het tijdsverschil daar?